Voor een ieder die graag naar zichzelf kijkt.
http://www.youtube.com/watch?v=4LGJo1qmup8" onclick="window.open(this.href);return false;
Filmpjes kunnen beter ge-edit en doe ik misschien nog. Moest effe stoeien met wat programma-tjes en resolutie e.d.
trike treffen 2010 videejoos
-
- General Manager
- Postcode: 8755
- Fiets: Mango Plus
- Contacteer:
Re: trike treffen 2010 videejoos
Of naar de capriolen van anderen... En er staat dan zo'n mooie lijn in het midden van de weg, en je raak toch van de weg, spruitje! Gelukkig is dat geklungel van me met de Flevo niet gefilmd. Oef!driewiel schreef:Voor een ieder die graag naar zichzelf kijkt.
Aangename herinneringen aan die dag! Aangenaam weer, aangename mensen, aangename rit, aangename verpozing!
Dagdromend - mijmer ik weg - in de wereld - van het ongrijpbare - is niet alles - binnen handbereik - ben ik op een - eeuwig voortdurende reis
Stormend door het leven met (Versatile009), (Alligt Alleweder042) & (Thorax Tangens)
Stormend door het leven met (Versatile009), (Alligt Alleweder042) & (Thorax Tangens)
-
- Public Relations
- Postcode: 9000
- Fiets: Challenge Alizé
- Contacteer:
Aan dat geklungel gaan ze een volledig 'deel 2' spenderen Stefaan
- Wouter D
- General Manager
- Postcode: 9320
- Fiets: Thys Revolver
- Contacteer:
buiten de lijntjes kleuren, noemen we dat,
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?
-
- General Manager
- Postcode: 8755
- Fiets: Mango Plus
- Contacteer:
Mister Been on wheels!Bram Mouton schreef:Aan dat geklungel gaan ze een volledig 'deel 2' spenderen Stefaan
Dagdromend - mijmer ik weg - in de wereld - van het ongrijpbare - is niet alles - binnen handbereik - ben ik op een - eeuwig voortdurende reis
-
- Junior
- Postcode: 9185
- Fiets: Sinner Fifty Fifty
- Contacteer:
Vanaf er gerief van Universal Music Group in geëdit word kan dat in vele landen niet meer bekeken worden.
Spijtig!
Spijtig!