HPV-weekend 2010 (2 & 3 oktober) in Ieper

Planning en opvolging van wedstrijden
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Bram
Junior
Berichten: 93
Lid geworden op: ma 06 dec 2004, 15:56
Postcode: 2300
Locatie: Turnhout
Contacteer:

HPV-weekend 2010 (2 & 3 oktober) in Ieper

#1 Bericht door Bram »

Zoals de vorige jaren organiseren we dit jaar opnieuw een familievriendelijk Hpv-Weekend op 2 en 3 oktober.

Het is best straf, want op al de jaren dat we ligfietsweekends organiseren heeft het slechts 1 dag geregend.

Dit jaar trekken we erop uit in de Westhoek, met als vertrekpunt Ieper.

Tandemrijder en gids Paul Delerue bewijst hiermee zijn geboortestreek nog steeds goed te kennen. We verblijven in Ieper in HET TEMPELHOF B&B op 300 meter van de grote markt.

Zaterdag volgen we de Vredesroute 45 km. De route die onder andere langs oorlogskerkhoven en gedenken passeert. Het mag naast de gezelligheid ook wel eens serieus zijn.
Er is heel wat te zien. De route is, beetje zoals in Pajottenland, heuvelachtig maar zeker prachtig.

Niet te missen: ‘s avonds om 20 uur gaan we naar "The Last Post", dit is vlakbij. Het is van korte duur, maar interessant om eens mee te maken.
Zoals gebruikelijk genieten we van een prima avondmaal en houden we gezellige (ligfiets)babbels.

Zondag vertrekken we na het ontbijt voor een tweede tocht door de omgeving en fietsen we via de knooppunten richting "la douce France", met landelijke rustige wegen en een paar bossen.

Het is een gezellig familieweekend. De tochten zijn dan ook niet te lang en worden aan een rustig tempo gereden.
Onderweg nemen we ook de tijd om op een terras te genieten van een lokaal biertje.

Deelnemen kost 50 euro per persoon. Hiervoor krijg je een warme maaltijd, de overnachting, ontbijt en een lunchpakket.
inschrijven kan door een mailtje te sturen naar info@hpv.be

Je kan natuurlijk ook gewoon één van de twee dagen mee komen fietsen.
Voor Hpv Belgium leden is dit gratis en niet leden betalen 2 euro (je bent dan ook verzekerd )

Afspraak:

Zaterdag: vanaf 12 uur met start ten laatste om 12u30 aan het Tempelhof B&B, Tempelstraat 6 in Ieper.

Zondag: vanaf 9.30 uur met start om 10 uur aan hetzelfde Tempelhof B&B in Ieper.

traikiedirk
Neo Prof
Berichten: 184
Lid geworden op: do 01 mei 2008, 22:35
Postcode: 3020
Fiets: hp-scorpion (trike)
Locatie: Herent
Velomobiel: mango 2012
Contacteer:

geen reactie

#2 Bericht door traikiedirk »

hoi,

Ik heb een mail gestuurd naar hpv@info.be om te vragen/bevestigen dat ik kon deelnemen aan het we. ieper. Op mijn vraag of dit in orde is en hoe ik moet betalen heb ik nog geen reactie gekregen. Kan dit alsnog? Voor sommigen onder ons is het niet vanzelfsprekend om weekends vrij te krijgen. Ik wil ze dan ook wel besteden.
mvg. traikiedirk.

Gebruikersavatar
marini
ploegleider
Berichten: 2406
Lid geworden op: di 01 jun 2004, 15:12
Postcode: 2610
Fiets: carbonlowracer
Locatie: antwerpen,wilrijk
Contacteer:

#3 Bericht door marini »

dat kan, ik geef het door traikkie.
Er zijn 24uur in een dag , ik wil er 32,
correctie, 32 is te kort als baby's per twee komen.
en dan nu verbouwen....

Gebruikersavatar
Marc N Agnes
Nieuweling
Berichten: 23
Lid geworden op: wo 11 jan 2006, 17:24
Postcode: 1500
Fiets: M5 26/20
Locatie: 1500 Halle
Contacteer:

Re: Hpv-Weekend op 2 en 3 oktober in Ieper

#4 Bericht door Marc N Agnes »

Het emailadres is info@hpv.be (niet hpv@info.be)

Marc N Agnes, Jan van Brussel, Herman en de Polle onze gids op de tandem die de streek goed kent zijn alvast van de partij

tot dan
Marc
liggers weten waarom

traikiedirk
Neo Prof
Berichten: 184
Lid geworden op: do 01 mei 2008, 22:35
Postcode: 3020
Fiets: hp-scorpion (trike)
Locatie: Herent
Velomobiel: mango 2012
Contacteer:

Re: Hpv-Weekend op 2 en 3 oktober in Ieper

#5 Bericht door traikiedirk »

:D Gelukkig, ondanks slechte weerberichten begin deze week blijkt het weekend mee te vallen, altijd leuker fietsen met een beetje zon!
Enige vragen op de valreep, ben er weer op tijd mee ....
Is er een lunchpakket voorzien voor zaterdag of dienen we dit zelf mee te brengen?
Zijn de routes geschikt voor velomobielen?
Ik kom alleen. Moet ik een kamer/bed delen met iemand? Liefst dan een leuk ligfietsstertje die niets heeft tegen een lief snurkje.
Zie jullie morgen, zon vanvoor en de wind vanachter
Greets, traikiedirk.

traikiedirk
Neo Prof
Berichten: 184
Lid geworden op: do 01 mei 2008, 22:35
Postcode: 3020
Fiets: hp-scorpion (trike)
Locatie: Herent
Velomobiel: mango 2012
Contacteer:

Re: Hpv-Weekend op 2 en 3 oktober in Ieper

#6 Bericht door traikiedirk »

Via deze wil ik de deelnemers en organisatoren groeten . Wel bedankt voor een geslaagd fiets-weekend en de betoonde kameraadschap.
Overigens prachtige streek rond Ieper. Neem het prikkeldraad in de velden weg, vervang ze door muurtjes en je waant je in Noord-Ierland. Ondanks de vele heuvels en die éne die ik niet kon nemen is het een mooi fietsgebied.
See jou, next time
(traikie-)dirk.

Plaats reactie