Hier hetzelfde rot gevoel...Jan.E schreef:Of die hadden problemen met hun ketting.
wedstrijd 20 september te Ham(Limburg)
- Vital
- Road Runner
- Postcode: 3680
- Fiets: Quest / M5 shockproof / Vector / ...
- Velomobiel: Quest
- Contacteer:
Beter teveel fotos dan te weinig! Akkoord ze zijn niet gesorteerd maar ik ben al dankbaar dat er uberhaupt fotos zijn en online staan. Ik maak graag een kwartier vrij om een eigen selectie te maken! Dank u aan de fotograaf...
Verder een toffe race, k'heb me echt geamuseerd in de bochten. Was het niet schuivend dan wel op 2 wielen Volgend jaar ben ik er weer!!! Ben er trouwens in geslaagd een perfect moiree (Linksvoor) aan één kant weg te rijden op 1 uur
Maar als het goed bekijk ben ik sneller met de waw dan de questen (Johan & Jonathan), bovendien ben ik met de alleweder sneller dan een Waw (Teun) dus de snelste velomobiel is de Alleweder, gevolgd door de Waw en de Quest
Alleweders Rule!
Verder een toffe race, k'heb me echt geamuseerd in de bochten. Was het niet schuivend dan wel op 2 wielen Volgend jaar ben ik er weer!!! Ben er trouwens in geslaagd een perfect moiree (Linksvoor) aan één kant weg te rijden op 1 uur
Maar als het goed bekijk ben ik sneller met de waw dan de questen (Johan & Jonathan), bovendien ben ik met de alleweder sneller dan een Waw (Teun) dus de snelste velomobiel is de Alleweder, gevolgd door de Waw en de Quest
Alleweders Rule!
Happiness is not a destination, it is a way of life
-
- chauffeur
- Postcode: 2310
- Fiets: Flevobike racer 28"
- Contacteer:
Zoiets ja... Dan neem je voor volgende week je aw ook maar
Plezante koers, blijkbaar hebben de 2 vm's even hard hun best gedaan in de bochten, mijn banden zijn ook ineens 2 mm dunner...
Spijtig dat ik zo laat thuis kon vertrekken, anders had ik wat meer pap in de benen gehad om de WAW naar boven te stoempen...
Plezante koers, blijkbaar hebben de 2 vm's even hard hun best gedaan in de bochten, mijn banden zijn ook ineens 2 mm dunner...
Spijtig dat ik zo laat thuis kon vertrekken, anders had ik wat meer pap in de benen gehad om de WAW naar boven te stoempen...
Ik heb niet veel verstand, maar ik gebruik het wel allemaal.
- skywise
- lijstbeheerder velomobielen
- Postcode: 9220
- Fiets: Challenge Taifun
- Velomobiel: WAW 011 & 558
- Contacteer:
Vital schreef:...een toffe race, k'heb me echt geamuseerd in de bochten. Was het niet schuivend dan wel op 2 wielen Volgend jaar ben ik er weer!!! Ben er trouwens in geslaagd een perfect moiree (Linksvoor) aan één kant weg te rijden op 1 uur
Alleweders Rule!
PROFICIAT aan beide winnaars!marini schreef:en wie is er deze keer gewonnen..... ikkkkkeeeeeee
marini,
ben eindelijk van die eeuwige derde en twee plaats eens af.
Ik wou dat ik erbij was geweest, maar ik was thuis aan 't recupereren van griep en aan 't babysitten op onze kleine die met de vijfde ziekte zat (roseola infantum voor de ingewijdenen).
Ik had trouwens graag bewezen dat je met een Alleweder mij niet zou hebben kunnen bijhouden
En dan nog een vraagje voor de beide heren winnaars: hoe verhielden zich de velomobielen ten opzichte van de "gewone" ligfietsen? M.a.w. hadden de VMs een schijn van kans of kwamen ze gewoon als laatste en voorlaatste over de streep?
Skywise (WAW 558 & 011)
- Vital
- Road Runner
- Contacteer:
Geen schijn van kans maar ook niet laatste, Eric B had gemiddeld 36, ik 32, Erik M weet ik niet. Ik schat dat ik ongeveer in het midden van de hoop ben geeindigt met afgesleten tanden van het doorbijten En neen, ik had Skywise niet kunnen volgen met mijn alleweder. In dat geval had ik mijn waw breed moeten zetten, dan was het weer een ander verhaal. (Hoewel Sky toch graag bochtjes heeft, ik net zo graag maar met een geschikte fiets welteverstaan)skywise schreef:PROFICIAT aan beide winnaars!
Ik wou dat ik erbij was geweest, maar ik was thuis aan 't recupereren van griep en aan 't babysitten op onze kleine die met de vijfde ziekte zat (roseola infantum voor de ingewijdenen).
Ik had trouwens graag bewezen dat je met een Alleweder mij niet zou hebben kunnen bijhouden
En dan nog een vraagje voor de beide heren winnaars: hoe verhielden zich de velomobielen ten opzichte van de "gewone" ligfietsen? M.a.w. hadden de VMs een schijn van kans of kwamen ze gewoon als laatste en voorlaatste over de streep?
Vital - die nu ziek in bed ligt...
-
- chauffeur
- Postcode: 2310
- Fiets: Flevobike racer 28"
- Contacteer:
@Vital: die palmkes waren precies toch niet zo'n goed idee...Veel beterschap!
@skywise: zoals reeds gezegd: aan 35 gemiddeld naar de wedstrijdstart rijden was niet zo goed voor de beentjes, maar ik denk dat ik anders ook maar 33 gem had gehad. De rechte stukken waren te kort om voordeel te hebben...
ps rij je mee volgend weekend, kwestie van een reserve te hebben als er 1 overkop gaat...
@skywise: zoals reeds gezegd: aan 35 gemiddeld naar de wedstrijdstart rijden was niet zo goed voor de beentjes, maar ik denk dat ik anders ook maar 33 gem had gehad. De rechte stukken waren te kort om voordeel te hebben...
ps rij je mee volgend weekend, kwestie van een reserve te hebben als er 1 overkop gaat...
Ik heb niet veel verstand, maar ik gebruik het wel allemaal.
- Vital
- Road Runner
- Contacteer:
Ik was al ziek voor ik naar Ham kwam, buikkrampen keelpijn enzo. Plus een geknelde zenuw in mijn onderrug. Daarom had ik 2 gr dafalgan in mijn drinken gedaan en dankzij het fietsen is mijn rug nu weer beter, de rest daarentegen... en die palmkes waren om de inwendige mens te ontsmetten
- crash-quest-dummy
- patiënt
- Postcode: 2570
- Fiets: gazelle opa fiets met remstangen
- Velomobiel: C²'Q76 °2003
- Contacteer:
- Duckjibepete
- dokter
- Contacteer:
- Vital
- Road Runner
- Contacteer:
Die GEEN schijn van kans valt al bij al nog mee, ben blijkbaar 6de geworden algemeen. Met een Waw denk ik richting top 3 te kunnen, we zien volgend jaar welVital schreef:Geen schijn van kans maar ook niet laatste, Eric B had gemiddeld 36, ik 32, Erik M weet ik niet. Ik schat dat ik ongeveer in het midden van de hoop ben geeindigt met afgesleten tanden van het doorbijten En neen, ik had Skywise niet kunnen volgen met mijn alleweder. In dat geval had ik mijn waw breed moeten zetten, dan was het weer een ander verhaal. (Hoewel Sky toch graag bochtjes heeft, ik net zo graag maar met een geschikte fiets welteverstaan)skywise schreef:PROFICIAT aan beide winnaars!
Vital - die nu ziek in bed ligt...