Thanks cqd!crash-quest-dummy schreef:hoezo, beschermen tegen ongewilde verspreiding ... je kan die toch downloaden ? (other sizes, preview en dan save this picture )
kan dat hier blijkbaar niet bewijzen ..
wedstrijd wilrijk zondag 6 setember 2009 11h
- Duckjibepete
- dokter
- Contacteer:
-
- Neo Prof
- Postcode: 2180
- Contacteer:
Er zitten er idd veel bruikbare bij, waarvoor dank.Duckjibepete schreef:Sorry voor het grote aantal foto's, maar ik wilde niemand teleurstellen en weet uit ervaring hoe leuk het is van jezelf een goeie actiefoto te hebben. Er zitten er een heleboel onbruikbare bij, maar denk dat er voldoende goeie tussenzitten om jullie ego op te krikken
- slangetje
- dokter
- Postcode: 9100
- Fiets: Nazca - Gaucho
- Contacteer:
iedem hier, zijn trouwens mijn eerste wedstrijdfoto's dus hoopt op een paar leuke exemplaren...//M5 schreef:Er zitten er idd veel bruikbare bij, waarvoor dank.Duckjibepete schreef:Sorry voor het grote aantal foto's, maar ik wilde niemand teleurstellen en weet uit ervaring hoe leuk het is van jezelf een goeie actiefoto te hebben. Er zitten er een heleboel onbruikbare bij, maar denk dat er voldoende goeie tussenzitten om jullie ego op te krikken
Edje bedankt voor de uitleg, krijg ze nu op mijn PC en probeer straks enkele leuke op facebook te gooien
Ono - Nasca Gaucho; De M5 - M5 low racer