Inlogproblemen
- Vital
- Road Runner
- Postcode: 3680
- Fiets: Quest / M5 shockproof / Vector / ...
- Velomobiel: Quest
- Contacteer:
Inlogproblemen
Sinds 2 dagen (de laatste keer of 6) moet ik telkens 2 x inloggen vooraleer het lukt. Niet dat ik het verkeerd ingeef maar de eerste keer reageert hij gewoon niet...
Happiness is not a destination, it is a way of life
- slangetje
- dokter
- Postcode: 9100
- Fiets: Nazca - Gaucho
- Contacteer:
hier geen problemen, maar ik blijf wel altijd ingelogd. Die gekleurde mapjes zijn niet handig he, op de startpagina kies je voor 'berichten sinds laatste bezoek'. Net hetzelfde effect, maar je moet niet naar de kleurtjes kijken.
En Coockies (dacht dat jij in PC-branche afstudeerde, ik niet ):Via start naar configuratiescherm, internetopties en dan op het tabblad algemeen: internetopties: verwijderen.
Ik heb niet gezegd dat het verschil gaat uitmaken hé
En Coockies (dacht dat jij in PC-branche afstudeerde, ik niet ):Via start naar configuratiescherm, internetopties en dan op het tabblad algemeen: internetopties: verwijderen.
Ik heb niet gezegd dat het verschil gaat uitmaken hé
Ono - Nasca Gaucho; De M5 - M5 low racer
- slangetje
- dokter
- Contacteer:
straal straalVital schreef:Toen ik afstudeerde was het internet nog iets vreemd hoor...
in ieder geval, het koekiemonster is verjaagd en het inloggen gaat weer vanzelves!
Voel me gelijk weer een paar jaar jonger
Hoe oud was jij nu ook weer Vital
Rik, wat doen je cookies hieraan? zou er nooit opkomen het daar te gaan zoeken...
-
- General Manager
- Postcode: 3630
- Fiets: Ice sprint1 26"
- Contacteer:
Voor zover ik het mij herinner houden cookies bepaalde gegevens bij i.v.m. je surfgedrag. Het zijn eigenlijk gewoon kleine tekstbestandjes.slangetje schreef:straal straalVital schreef:Toen ik afstudeerde was het internet nog iets vreemd hoor...
in ieder geval, het koekiemonster is verjaagd en het inloggen gaat weer vanzelves!
Voel me gelijk weer een paar jaar jonger
Hoe oud was jij nu ook weer Vital
Rik, wat doen je cookies hieraan? zou er nooit opkomen het daar te gaan zoeken...
DF 269
Ice sprint1 26"
Ice sprint1 26"
- Johan Clerx
- General Manager
- Postcode: 3690
- Fiets: Quest 300
- Contacteer:
- slangetje
- dokter
- Contacteer:
Jef, toen ik hier in 't begin kwam, was dat nog geen 50 en volgens mij hoopt hij dat tegen zijn 50 het leven begonnen isJef schreef:Hij schrijft het toch zelf:slangetje schreef:Hoe oud was jij nu ook weer VitalLife begins at 50
En dat opnieuw moeten inloggen is logisch: er zijn dingen op de site veranderd (www.ligfietser.be) dat had ik ook. Maar maar één keer en dan bleef ik weer ingelogd. Heb geen problemen gehad.