WK 2009

Planning en opvolging van wedstrijden
Bericht
Auteur
Jack
Junior
Berichten: 58
Lid geworden op: ma 27 feb 2006, 19:35
Fiets: Quest
Locatie: Grootebroek
Contacteer:

#31 Bericht door Jack »

wost schreef:
marini schreef:welke debiel organiseerd nu een wk in begin juli, iedereen op verlof of niet getraind.
tis zo , ik kan gaan lobyen bij mijn vrouw.
dat kanaal , moeten we dat overzwemmen of is daar een onzichtbare brug?
Nee een pontje :wink:


En wat de datum betreft, leg maar nog niets vast, je kent ze he die hollanders :wink:
Wouter,
dit draadje met berichten was een beetje verstopt op het forum. Toch gevonden natuurlijk. Helaas hebben we in het verleden wat vaak te maken gehad met dubbele afspraken in de agendas van degenen van wie wij de banen huurden. Op Zandvoort was het Marlboro masters, bij Sloten in 1 jaar zelfs een NK jeugdwielrennen en Paralympische spelen die niet in de agenda stonden.
Dit jaar huren we geen baan die van iemand anders is. De datum kan dus makkelijk vastgelegd worden.
Overigens zullen we in Amsterdam op sportpark Sloten ook de zaken in de toekomst beter kunnen regelen. Als Cycle Vision onder de vlag van Olympia wordt georganiseerd vervallen een heel stel onzekerheden in de agenda.

Groeten en natuurlijk een goed ligfietsjaar gewenst,
Jack

jorvik
Neo Prof
Berichten: 150
Lid geworden op: vr 10 sep 2004, 11:59
Postcode: 2000
Fiets: hurricane
Locatie: antwerpen
Contacteer:

WK Tilburg

#32 Bericht door jorvik »

Kinders,

wie gaat er allemaal meedoen met het WK in Tilburg? Ik heb veel zin. De inschrijvingen staan open: http://www.ligfiets.net/agenda/evenement.php3?id1=2104

Kan iemand mij ook eens uitleggen wat een 50m dragrace is?

Zijn er vaste GL-regels ivm de plaats van kamperen? Mogelijkheden zie hier: http://www.ligfiets.net/nieuws/bericht. ... volledig=1

Ze voorzien zowel een veld voor caravans ed als één voor tenten. Of je moet in de buurt gaan, maar die zijn direct minimum 13 km ver weg.
jan

Jack
Junior
Berichten: 58
Lid geworden op: ma 27 feb 2006, 19:35
Fiets: Quest
Locatie: Grootebroek
Contacteer:

Re: WK Tilburg

#33 Bericht door Jack »

jorvik schreef:Kinders,
Kan iemand mij ook eens uitleggen wat een 50m dragrace is?.
Jorvik,
Dit is een 50 meter sprint met staande start.
jorvik schreef: Zijn er vaste GL-regels ivm de plaats van kamperen? Mogelijkheden zie hier: http://www.ligfiets.net/nieuws/bericht. ... volledig=1

Ze voorzien zowel een veld voor caravans ed als één voor tenten. Of je moet in de buurt gaan, maar die zijn direct minimum 13 km ver weg.
Er is geen veld voor caravans maar meer een heel groot parkeerterrein zonder verdere voorzieningen. Tenten die staan op een voetbalveld.
Als tenten en caravans bij elkaar willen staan dan is inderdaad alleen een camping mogelijk. Bij het overnachten op het WK / Cycle Vision is 1 prijs voor het hele weekeind, 15 euro per volwassene. Kinderen tot en met 12 kunnen gratis verblijven. Op de Cycle Vision camping komen bij de inschrijvingen ook de mogelijkheid tot het inschrijven voor maaltijden (ontbijt en avondeten) en het bestellen van het speciale poloshirt.

Jack

Gebruikersavatar
Jan.E
catering
Berichten: 1504
Lid geworden op: zo 03 jul 2005, 19:46
Postcode: 3520
Fiets: te veel fietsen om op te noemen
Locatie: Zonhoven
Contacteer:

#34 Bericht door Jan.E »

Voor mij wordt dat dan een camping, want ik kom met de caravan.( Met vrouw en kind).

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#35 Bericht door Wouter D »

ik ga wel komen meerijden, maar denk niet dat ik alles ga doen, ben er nog niet uit
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Eric Baeten
Belofte
Berichten: 110
Lid geworden op: do 02 okt 2008, 8:44
Postcode: 3200
Fiets: NME
Locatie: Aarschot
Contacteer:

#36 Bericht door Eric Baeten »

jongelui ,

Ik kan het niet laten .
Maar bedenk dat er vanalles kan gebeuren als je als Belg deelneemt aan een groot ligfietsevenement in Nederland . Vraag maar eens aan Marini , Serge ... en aan mezelf .
Ik lees zonet in de reglementen dat je als wedstrijdrijder lid moet zijn van de Nederlandse HPV of van de HPV van het land waartoe je behoort .
Misschien een reden om toch je lidmaatschap bij HPV in orde te brengen ?

Eric
RESULTS NO EXCUSES !

Gebruikersavatar
Jan.E
catering
Berichten: 1504
Lid geworden op: zo 03 jul 2005, 19:46
Postcode: 3520
Fiets: te veel fietsen om op te noemen
Locatie: Zonhoven
Contacteer:

#37 Bericht door Jan.E »

:shock: :shock: :lol: :lol: :wink: :wink:

jorvik
Neo Prof
Berichten: 150
Lid geworden op: vr 10 sep 2004, 11:59
Postcode: 2000
Fiets: hurricane
Locatie: antwerpen
Contacteer:

#38 Bericht door jorvik »

kun je eens uitleggen wat er kan gebeuren dan? Ik ben niet mee.
jan

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#39 Bericht door Wouter D »

jan, waarop slaat je vraag eigenlijk?
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

jorvik
Neo Prof
Berichten: 150
Lid geworden op: vr 10 sep 2004, 11:59
Postcode: 2000
Fiets: hurricane
Locatie: antwerpen
Contacteer:

#40 Bericht door jorvik »

Eric Baeten schreef:jongelui ,

Ik kan het niet laten .
Maar bedenk dat er vanalles kan gebeuren als je als Belg deelneemt aan een groot ligfietsevenement in Nederland . Vraag maar eens aan Marini , Serge ... en aan mezelf .
Ik lees zonet in de reglementen dat je als wedstrijdrijder lid moet zijn van de Nederlandse HPV of van de HPV van het land waartoe je behoort .
Misschien een reden om toch je lidmaatschap bij HPV in orde te brengen ?

Eric
Op dit. Eric zegt dat er vanalles kan gebeuren als je als Belg deelneemt in NL en ik ben niet zeker of het een grap is of niet. Daarom meer uitleg.
jan

Jack
Junior
Berichten: 58
Lid geworden op: ma 27 feb 2006, 19:35
Fiets: Quest
Locatie: Grootebroek
Contacteer:

#41 Bericht door Jack »

jorvik schreef:knip
Op dit. Eric zegt dat er vanalles kan gebeuren als je als Belg deelneemt in NL en ik ben niet zeker of het een grap is of niet. Daarom meer uitleg.
Jorvik,
een aantal Gentse liggers hebben in het verleden op een parkeerterrein geparkeerd met een grote bus achter een hoogte-barriere. Er was verderop een parkeerterrein zonder zo'n hoogtebegrenzing, maar ze konden via het gras langs het hek en rekenden later het feit dat ze niet meer weg konden de organisatie aan.

Verder waren er een aantal zeer goede liggers die in 2004 op het wk tijdens de tijdrit de wedstrijdregels schonden door te slipstreamen en met zijn 3tjes de wedstrijd te rijden. Ze zijn toen gediskwalificeerd omdat bij een tijdrit slipstreamen niet is toegestaan. Daarna zijn de wedstrijdregels tijdens de 1 uur race veranderd en duurt het starten daarvan nu ongeveer 3 uur. Om de paar minuten wordt een aantal wedstrijdrijders gestart zodat rijders niet makkelijk met elkaar kunnen rijden.

Mensen die zich aan de regels houden en niet bewust regels overtreden met het risico dat ze daaruit problemen kunnen verwachten hebben weinig te vrezen.
Jack

Eric Baeten
Belofte
Berichten: 110
Lid geworden op: do 02 okt 2008, 8:44
Postcode: 3200
Fiets: NME
Locatie: Aarschot
Contacteer:

#42 Bericht door Eric Baeten »

Jongelui ,

Wat Jack schrijft ,laat ik voor zijn rekening .
Ik ga op een openbaar forum niet met modder gooien naar om het even wie . Als je wil weten wat er al gebeurd is , en niet alleen in 2004 , dan vertel ik je dit liever persoonlijk .

Eric
RESULTS NO EXCUSES !

Gebruikersavatar
marini
ploegleider
Berichten: 2406
Lid geworden op: di 01 jun 2004, 15:12
Postcode: 2610
Fiets: carbonlowracer
Locatie: antwerpen,wilrijk
Contacteer:

#43 Bericht door marini »

idd eric....
Er zijn 24uur in een dag , ik wil er 32,
correctie, 32 is te kort als baby's per twee komen.
en dan nu verbouwen....

jorvik
Neo Prof
Berichten: 150
Lid geworden op: vr 10 sep 2004, 11:59
Postcode: 2000
Fiets: hurricane
Locatie: antwerpen
Contacteer:

#44 Bericht door jorvik »

weten de deelnemers van het wk al op welke camping er geslapen wordt? Ik heb een klein tentje, dus dat kan er overal wel bij. Bij voorkeur samen staan vermoed ik?
jan

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#45 Bericht door Wouter D »

is er eigenlijk een uiterste datum van inschrijven?
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Plaats reactie