dode boel hier

Tips, richtlijnen, ideëen, suggesties...
Plaats reactie
Bericht
Auteur
wost
the travelling cook
Postcode: 9220
Fiets: Velo-de-Ville
Contacteer:

dode boel hier

#1 Bericht door wost »

Hoi,

deze lijst is een pareltje van gebruiksgemak, alleen spijtig dat er zo weinig word gepost. Hoe kunnen we de discussie hier meer leven in blazen? Moet dit exclusief voor gentse liggers blijven of kan dit gewoon de discussielijst van heel ligfietsend vlaanderen worden. Misschien een rechtstreekse link vanaf HPV.be en een vermelding op ligfiets.net en reclamevisitekaartjes die we doorgeven aan elke ligfietser die we tegenkomen?

Wat denken jullie?
http://www.2wielen.be" onclick="window.open(this.href);return false; , alles voor 2 en meer wielen.

wim
Site Admin
Postcode: 2930
Fiets: M5 low racer
Contacteer:

dode boel

#2 Bericht door wim »

"Dode boel" lijkt mij een beetje overdreven, tot nu toe gemiddeld 13 berichten per dag vind ik al nie slecht, zeker vergeleken bij de vorige (msn) groep.
Voor mijn part is gans ligfietsend Vlaanderen hier welkom, alleen zal dat voor de toertochten ed meer rond Gent geconcentreerd blijven.
Het is eventueel mogelijk om een paar extra forums bij te maken per provincie, maar daarvoor moet je eerst meer leden hebben denk ik.
Wat mij wel opviel is dat bij de vorige toertochten toch mensen van 't Antwerpse bij waren, ligfietsen doet dus duidelijk afstanden vervagen.
Ikzelf zou er ook geen probleem van maken om eens in een andere provincie te gaan fietsen.

ps: er staat reeds een link naar ons op http://www.hpv.be
Wim Willems

wost
the travelling cook
Postcode: 9220
Fiets: Velo-de-Ville
Contacteer:

#3 Bericht door wost »

Hey dit is zeker geen kritiek vind deze site gewoon super. Daarom zou ik graag meer gebruikers zien zodat bijvoorbeeld op het forum over techniek meer reacties en vragen komen.

Dus doe zo voort en met wat tijd komen er waarschijnlijk vanzelf een boel meer gebruikers.
http://www.2wielen.be" onclick="window.open(this.href);return false; , alles voor 2 en meer wielen.

Wouter D
General Manager
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Contacteer:

forum is vooe iedereen

#4 Bericht door Wouter D »

Het is nu al zo dat niet iedereen op dit forum van Gent of omstreken is. Verre van zelfs. De Gentse liggers zijn volgens mij een toerclub vertrekkende van uit hartje Oost-Vlaanderen. Dat wil dus zeggen dat iedereen die een ligfiets heeft en/of er ook wel eens op rijdt welkom is ons te vervoegen in de discussies, voorstellen, raadgevingen en kritiek.

Hoe meer zielen hoe meer vreugd, en zullen we dan ook meermaals met verschillende liggers toeren.

Wil men vanuit HPVB ons forum gebruiken als algemeen discussieforum, dan is het hun gegund volgens mij, ik denk niet dat er iemand daartegen zal zijn. Mar ik sta er dan wel op dat HPV, HPV blijft en ik wil dus niet dat wij heb gaan vertegenwoordigen. In tegendeel, misschien kunnen we op deze manier meer leden aansporen lid te worden van de Belgische vereniging om deze zo tot een sterker geheel te maken ...

en zo verder
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

graddus
knopenhakkert
Postcode: 4575NA
Fiets: FlevoRacer Hurricane NMe Taifun
Contacteer:

#5 Bericht door graddus »

Niet iedereen die fietst is ook computergestoord natuurlijk he... Daar komt nog bij dat ik ook hier in de streek regelmatig ligfietsers tegenkom die je nooit ziet op toertochten o.i.d. Niet iedereen is geinteresseerd in ontmoetingen met 'gelijkgestemden'. Desalniettemin snap ik de vraag wel, hoe meer activiteit, hoe meer je aan elkaar kunt hebben. Van de andere kant vind ik inderdaad ook dat het op zo'n korte tijd al redelijk bekend is geworden.

Plaats reactie