Treffen 2026 - Westvlaanderen
- bicky
- General Manager
- Postcode: 8700
- Fiets: ligfietsen, roeifiets, kickbike, ....
- Velomobiel: Mango+ (2011)
- Contacteer:
Re: Treffen 2026 - Westvlaanderen
jullie zijn meer dan welkom.
Als je zoon niet meefiets met ons moet hij geen lid zijn.
Schrijf hem appart in via het formulier voor het eten.
er zijn nog echtgenotes die enkel komen eten en niet meefietsen.
ps: een trike behoorde ook tot de uitleenmogelijkheden (niet ondersteund). of zelf een ondersteunde velomobiel.
Als je zoon niet meefiets met ons moet hij geen lid zijn.
Schrijf hem appart in via het formulier voor het eten.
er zijn nog echtgenotes die enkel komen eten en niet meefietsen.
ps: een trike behoorde ook tot de uitleenmogelijkheden (niet ondersteund). of zelf een ondersteunde velomobiel.
- Ivo Vanminsel
- Junior
- Postcode: 3600
- Fiets: Hase Kettwiesel Evo Steps
- Contacteer:
Inmiddels hebben we onze inschrijving voltooid (Ivo Vanminsel / Jan Vanminsel).
We hebben ook € 84 gestort (2 x inschrijving, 2 x spaghetti, 2 x barbeque en 1 T-shirt XL).
We overnachten in een hotelletje in de buurt (met ontbijt). Ik zorg ervoor dat ik altijd om 9.00 uur op de plaats van het treffen zal zijn.
Ik hoop dat ik tegen begin mei fit genoeg ben voor de grote tocht op zaterdag.
Aangezien we op vrijdag al naar West-Vlaanderen gaan rijden ga ik proberen om van de gelegenheid gebruik te maken om even op bezoek te gaan bij vrienden in Aalter
(Jan zet mij en mijn fiets daar dan af en dan rij ik verder door naar Lichtervelde).
Tot 1 mei !
We hebben ook € 84 gestort (2 x inschrijving, 2 x spaghetti, 2 x barbeque en 1 T-shirt XL).
We overnachten in een hotelletje in de buurt (met ontbijt). Ik zorg ervoor dat ik altijd om 9.00 uur op de plaats van het treffen zal zijn.
Ik hoop dat ik tegen begin mei fit genoeg ben voor de grote tocht op zaterdag.
Aangezien we op vrijdag al naar West-Vlaanderen gaan rijden ga ik proberen om van de gelegenheid gebruik te maken om even op bezoek te gaan bij vrienden in Aalter
(Jan zet mij en mijn fiets daar dan af en dan rij ik verder door naar Lichtervelde).
Tot 1 mei !
- Ronnius
- General Manager
- Postcode: 9040
- Fiets: Grasshopper FX
- Contacteer:
Ik lees bij Ivo dat ie na inschrijven ook de rekening betaald heeft.
Wellicht heb ik iets over het hoofd gezien of is er wat fout gelopen
maar ik heb nergens een mogelijkheid gezien tot betaling:
welk totaal bedrag op welke rekening met welke mededeling.
Ik had achteraf een mail verwacht met verdere info maar die heb ik nooit gehad.
Kan iemand me me er over inlichten over hoe en wat.
Het is niet de bedoeling dat we het treffen gratis beleven.
Wellicht heb ik iets over het hoofd gezien of is er wat fout gelopen
maar ik heb nergens een mogelijkheid gezien tot betaling:
welk totaal bedrag op welke rekening met welke mededeling.
Ik had achteraf een mail verwacht met verdere info maar die heb ik nooit gehad.
Kan iemand me me er over inlichten over hoe en wat.
Het is niet de bedoeling dat we het treffen gratis beleven.
- Ivo Vanminsel
- Junior
- Contacteer:
Dag Ronnius
Ik vond de gegevens om te betalen op de site van het Ligfietstreffen (https://sites.google.com/site/ligfietstreffen) op het tabblad 'inschrijvingen' (ergens halverwege het tabblad).
Groetjes
Ivo VM
Ik vond de gegevens om te betalen op de site van het Ligfietstreffen (https://sites.google.com/site/ligfietstreffen) op het tabblad 'inschrijvingen' (ergens halverwege het tabblad).
Groetjes
Ivo VM
- Ronnius
- General Manager
- Postcode: 9040
- Fiets: Grasshopper FX
- Contacteer:
Bedankt, ondertussen gevonden waar ik verkeerd was en de rekening reeds betaald.Ivo Vanminsel schreef: ↑ma 06 apr 2026, 8:47 Dag Ronnius
Groetjes
Ivo VM
- Markske
- Helper
- Postcode: 3950
- Fiets: Challenge Fujin
- Velomobiel: QV (2016)
- Contacteer:
Intussen heb ik me ook ingeschreven, zo kom ik ook nog eens ergens
Wel nog een vraag over het profiel van de ritten: zitten hier zware hellingen in die met een velomobiel met slechts 1 kettingblad vooraan te zwaar kunnen zijn? Mijn QV heeft geen mountaindrive meer nadat die stuk is gegaan (er zit nu een standaard aandrijving in omdat ik de mountaindrive zo weinig gebruikte).
Het nuttige met het aangename combineren
- Markske
- Helper
- Postcode: 3950
- Fiets: Challenge Fujin
- Velomobiel: QV (2016)
- Contacteer:
Goed om te weten, dan zijn beide fietsen geschikt voor het weekend. Beetje hopen op schappelijk weer, maar dat zal wel in orde komen. Dan is het aftellen naar mei wat vakantieuitstapjes betreft 
Het nuttige met het aangename combineren
ik heb me ook ingeschreven, en heb het voorschot betaald zoals ergens teruggevonden op de website. Of is het de bedoeling om op voorhand het complete bedrag te betalen?
- bicky
- General Manager
- Contacteer:
het automatisch antwoord dat je krijgt na het invullen van het formulier gaat soms naar de spam folder.
een voorschot of volledige bedrag is naar keuze.
bij het vertrekken op het treffen kom je bij mij langs en dan bekijk ik wat er nog openstaat van kosten (inclusief drank op het treffen)
bij het vertrekken op het treffen kom je bij mij langs en dan bekijk ik wat er nog openstaat van kosten (inclusief drank op het treffen)
ok, bedankt. Tot binnenkort !bicky schreef: ↑zo 12 apr 2026, 15:44 het automatisch antwoord dat je krijgt na het invullen van het formulier gaat soms naar de spam folder.
- Ivo Vanminsel
- Junior
- Contacteer:
Beste ligfietsvrienden
Met veel enthousiasme was ik me aan het trainen voor het ligfietstreffen van 2026 want ik keek er naar uit om naar Lichtervelde te komen.
Maar ik vrees dat ik mij terug ga moeten afmelden. De gezondheidstoestand van mijn mama is momenteel erg zorgwekkend. Ze is inmiddels 93 jaar en ze verbleef al enkele jaren in een woonzorgcentrum in Zutendaal waar ze haar tweede jeugd gevonden had
Maar na een ziekenhuisopname (longontsteking) medio maart is ze niet meer volledig hersteld. Toen ik me begin april inschreef voor het treffen leek alles er nog op dat ze terug de oude zou worden (de dokters hadden hier ook goede hoop op) maar inmiddels is ze nu echt in de allerlaatste fase van haar leven
Woensdag hebben we de ziekenzalving laten toedienen en werd er, in overleg met de dokter en verpleging van het WZC, een pijnpomp (spuitaandrijver met morfine en haldol) geplaatst in de hoop dat ze hiermee minder afziet want de laatste dagen ging het echt niet meer.
We merken dat ze nu langzaam wegglijdt en we het contact met haar verloren hebben. Wellicht zullen we één van de komende dagen of weken afscheid van haar moeten nemen. Jullie zullen wel begrijpen dat hierdoor mijn agenda helemaal overhoop gehaald wordt en dat ik mijn plannen moet herzien.
Deelname aan het treffen zal dus waarschijnlijk niet lukken want ik kan haar en de familie natuurlijk niet in de steek laten in deze toestand. Ik hou het nog enkele dagen in beraad moest mama haar toestand toch nog terug beter worden. We leggen het in Gods handen. We hebben vrede met het feit dat mama een mooi en vervuld leven had.
Ik wens jullie alvast een heel fijn treffen met mooi weer. Mocht het mogelijk zijn, dan zou ik wel graag het T-shirt van het treffen, dat ik besteld had, willen ontvangen. Ik plan dit jaar hoe dan ook nog een rit naar ’t zeetje (in de zomer) en kom het shirt dan wel oppikken op het adres dat jullie me doorgeven.
Ik hou jullie op de hoogte
Ivo VM, Genk.
Met veel enthousiasme was ik me aan het trainen voor het ligfietstreffen van 2026 want ik keek er naar uit om naar Lichtervelde te komen.
Maar ik vrees dat ik mij terug ga moeten afmelden. De gezondheidstoestand van mijn mama is momenteel erg zorgwekkend. Ze is inmiddels 93 jaar en ze verbleef al enkele jaren in een woonzorgcentrum in Zutendaal waar ze haar tweede jeugd gevonden had
Maar na een ziekenhuisopname (longontsteking) medio maart is ze niet meer volledig hersteld. Toen ik me begin april inschreef voor het treffen leek alles er nog op dat ze terug de oude zou worden (de dokters hadden hier ook goede hoop op) maar inmiddels is ze nu echt in de allerlaatste fase van haar leven
Woensdag hebben we de ziekenzalving laten toedienen en werd er, in overleg met de dokter en verpleging van het WZC, een pijnpomp (spuitaandrijver met morfine en haldol) geplaatst in de hoop dat ze hiermee minder afziet want de laatste dagen ging het echt niet meer.
We merken dat ze nu langzaam wegglijdt en we het contact met haar verloren hebben. Wellicht zullen we één van de komende dagen of weken afscheid van haar moeten nemen. Jullie zullen wel begrijpen dat hierdoor mijn agenda helemaal overhoop gehaald wordt en dat ik mijn plannen moet herzien.
Deelname aan het treffen zal dus waarschijnlijk niet lukken want ik kan haar en de familie natuurlijk niet in de steek laten in deze toestand. Ik hou het nog enkele dagen in beraad moest mama haar toestand toch nog terug beter worden. We leggen het in Gods handen. We hebben vrede met het feit dat mama een mooi en vervuld leven had.
Ik wens jullie alvast een heel fijn treffen met mooi weer. Mocht het mogelijk zijn, dan zou ik wel graag het T-shirt van het treffen, dat ik besteld had, willen ontvangen. Ik plan dit jaar hoe dan ook nog een rit naar ’t zeetje (in de zomer) en kom het shirt dan wel oppikken op het adres dat jullie me doorgeven.
Ik hou jullie op de hoogte
Ivo VM, Genk.
- bicky
- General Manager
- Contacteer:
Geen probleem Ivo. Spijtig dat je er niet bij kan zijn. houd ons op de hoopte. alvast veel sterkte toegewenst.
De tshirts zijn ondertussen besteld, ik houd de jouwe wel aan de kant voor je.
De tshirts zijn ondertussen besteld, ik houd de jouwe wel aan de kant voor je.