Toch heb ik nog het idee om een tocht in elkaar te steken voor 21 maart, en die in augustus zal mij ook wel lukken. Route en aanpak moet ik nog over bezinnen, maar de kans is groot dat de tocht van maart gewoon thuis gaat beginnen zodat Nathalie mij niet te lang moet missen als het dan nog niet zo goed gaat.
Kalender 2026
- Markske
- Helper
- Postcode: 3950
- Fiets: Challenge Fujin
- Velomobiel: QV (2016)
- Contacteer:
Re: Kalender 2026
Zoveel lappen in de mand! Tijd de wasmachine op gang te zetten
Veel beterschap voor onze zieken. Ook hier is de lappenmand niet leeg, want ook Nathalie ligt momenteel in het ziekenhuis met verstopte darmen (en ze heeft haar historie op dat vlak niet mee).
Toch heb ik nog het idee om een tocht in elkaar te steken voor 21 maart, en die in augustus zal mij ook wel lukken. Route en aanpak moet ik nog over bezinnen, maar de kans is groot dat de tocht van maart gewoon thuis gaat beginnen zodat Nathalie mij niet te lang moet missen als het dan nog niet zo goed gaat.
Het nuttige met het aangename combineren
- maarten
- Kopman
- Postcode: 3500
- Fiets: DF, M5 26-26
- Contacteer:
Markske schreef: ↑vr 27 feb 2026, 15:29 Zoveel lappen in de mand! Tijd de wasmachine op gang te zettenVeel beterschap voor onze zieken. Ook hier is de lappenmand niet leeg, want ook Nathalie ligt momenteel in het ziekenhuis met verstopte darmen (en ze heeft haar historie op dat vlak niet mee).
Zeer goed Mark. Ik heb de kalender aangevuld.
Alvast veel beterschap voor Nathalie!
- Ivo Vanminsel
- Junior
- Postcode: 3600
- Fiets: Hase Kettwiesel Evo Steps
- Contacteer:
Dag allemaal
Inmiddels ben ik terug thuis uit het ziekenhuis en mag ik weer in mijn eigen bed slapen
.
Ik kan nu ook starten met revalidatie bij een kinesist in de hoop dat mijn voet terug ontstekingsvrij en pijnvrij wordt. Momenteel ben ik gemuteerd naar 'de hinkelende ligger' en gebruik ik een rollator als vervoermiddel
Ondertussen weet ik ook beter wat er gebeurd is : blijkbaar heeft een Staphylococ-bacterie (een beestje dat op ons lichaam woont) op één of andere manier de weg naar mijn bloed gevonden (via een klein wondje ?). Wellicht is dit ergens einde januari al gebeurd (ik voelde me toen wat zwakjes) en mijn lichaam (immuunsysteem) heeft hier onvoldoende op gereageerd. Zo heeft deze bacterie mijn zwakke plek (linkerenkel) geïnfecteerd waardoor ik begin februari pijn begon te voelen in mijn linkervoet en ik uiteindelijk ruim 2 weken in het ziekenhuis beland ben.
Gelukkig zijn mijn vitale organen en ogen gespaard gebleven en hebben ze de infectie vrij snel onder controle gekregen. Nu moet ik min. 6 weken revalideren en kan ik tot mijn spijt wellicht niet meerijden in maart en april
boehoehoe
. Maar goed het jaar is nog jong.
Hopelijk hebben ook de andere zieken zicht op een goed en volledig herstel. Ik wens hen alvast veel zachte kracht en moed.
En aan iedereen die al op de fiets zit : geniet ervan en hou het veilig
Verbonden groeten
Ivo VM
Inmiddels ben ik terug thuis uit het ziekenhuis en mag ik weer in mijn eigen bed slapen
Ik kan nu ook starten met revalidatie bij een kinesist in de hoop dat mijn voet terug ontstekingsvrij en pijnvrij wordt. Momenteel ben ik gemuteerd naar 'de hinkelende ligger' en gebruik ik een rollator als vervoermiddel
Ondertussen weet ik ook beter wat er gebeurd is : blijkbaar heeft een Staphylococ-bacterie (een beestje dat op ons lichaam woont) op één of andere manier de weg naar mijn bloed gevonden (via een klein wondje ?). Wellicht is dit ergens einde januari al gebeurd (ik voelde me toen wat zwakjes) en mijn lichaam (immuunsysteem) heeft hier onvoldoende op gereageerd. Zo heeft deze bacterie mijn zwakke plek (linkerenkel) geïnfecteerd waardoor ik begin februari pijn begon te voelen in mijn linkervoet en ik uiteindelijk ruim 2 weken in het ziekenhuis beland ben.
Gelukkig zijn mijn vitale organen en ogen gespaard gebleven en hebben ze de infectie vrij snel onder controle gekregen. Nu moet ik min. 6 weken revalideren en kan ik tot mijn spijt wellicht niet meerijden in maart en april
Hopelijk hebben ook de andere zieken zicht op een goed en volledig herstel. Ik wens hen alvast veel zachte kracht en moed.
En aan iedereen die al op de fiets zit : geniet ervan en hou het veilig
Verbonden groeten
Ivo VM
-
wim3600
- Belofte
- Fiets: Optima Orca wit,Optima Baron wit, M5 Tica lowracer
- Contacteer:
Vlotte en goede revalidatie gewenst allesinds, Gelukkig was je er op tijd bij, zodat de schade beperkt is gebleven.
-
rik
- General Manager
- Postcode: 3630
- Fiets: Ice sprint1 26"
- Contacteer:
Blijkbaar heb ik een aantal berichten gemist.
Veel beterschap aan Nathalie, Eddy en Ivo!
Veel beterschap aan Nathalie, Eddy en Ivo!
Ice sprint1 26"
- Patrick Vanmechelen
- Neo Prof
- Fiets: Nazca Fiero
- Contacteer:
Zaterdag 30/5 wil ik wel een ritje plannen... naam en parcours nog uit te werken..
Patrick
Patrick
- maarten
- Kopman
- Postcode: 3500
- Fiets: DF, M5 26-26
- Contacteer:
Dankuwel Patrick! Ik plaats het alvast in de kalender.Patrick Vanmechelen schreef: ↑ma 09 mar 2026, 22:13 Zaterdag 30/5 wil ik wel een ritje plannen... naam en parcours nog uit te werken..
Patrick