15/08/2017 Schelde durme tocht

Alles over toertochten, doortrapperstochten, evenementen in West -Oostvlaanderen
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Helen
Public Relations
Berichten: 797
Lid geworden op: vr 18 sep 2015, 14:12
Postcode: 3071
Fiets: WAW 201 en Alpha 7
Contacteer:

Re: 15/08/2017 Schelde durme tocht

#46 Bericht door Helen »

Mooie tocht, aangenaam gezelschap, uitzonderlijk lieve mensen die het verdroegen dat mijn humeur het eerste uur perfect aansloot bij de donderwolken boven ons. Kater + regen = dubbelop :evil: :oops:

Toen het zonnetje erdoor kwam, kwam ik er ook stilaan door, en werd het genieten.

Op de terugweg naar huis was het nog redelijk vroeg, en besloot ik nog even een ommetje te maken langs mijn moeder in Antwerpen, die vorige week wat teleurgesteld was omdat ik vandaag op moederdag (jawel, ik ben van Antwaarpe) iets anders te doen had. Ze was blij verrast dus dat ik voor haar deur stond, we zijn gezellig nog samen iets gaan eten en ik ben dan rond 20u richting Erps-Kwerps vertrokken. Niet zonder extra omwegen, want ik ging nog een brood meebrengen voor thuis, en pas de zesde broodautomaat bleek de goeie.
231 km op de teller, weliswaar met enkele batterijladingen, maar allez, ik heb toch gedaan alsof ik fietste #-o

Gebruikersavatar
paulheyndrickx
catering
Berichten: 1524
Lid geworden op: wo 14 sep 2005, 10:12
Postcode: 9270
Fiets: Ice Sprint 26"+ Ice VTX
Locatie: Laarne
Contacteer:

Re: 15/08/2017 Schelde durme tocht

#47 Bericht door paulheyndrickx »

joop schreef: Teruggereden met Paul tot St Anna, Stefaan tot in Lokeren.
!
Fijn dat jullie toch thuis zijn geraakt! Ik zag jullie op een bepaald moment linksaf gaan terwijl Lokeren aan onze rechter hand lag (en nog ligt). Heb nog even getoeterd maar jullie reden dapper door. Goed voor de statistieken.

joop
Helper
Berichten: 273
Lid geworden op: zo 08 nov 2009, 23:49
Postcode: 9999
Fiets: Quest
Locatie: philippine
Contacteer:

Re: 15/08/2017 Schelde durme tocht

#48 Bericht door joop »

Inderdaad Paul, ik dacht dat je in St Anna bewust voor een zuidelijker (Zele ? ) route koos om in Laarne te geraken, in die zin vond ik niet gek dat je doorreed en niet voor Lokeren koos.
Vanaf St Anna hebben wij steeds knooppunt 35 gevolgd en vanaf daar dan de Durme oever tot in Lokeren.
Een zeer mooie en landelijke route maar zou goed kunnen dat het wel wat korter had gekund. Door al dat gekronkel ben je je gevoel voor richting vlug kwijt. Afijn, het was mooi fietsen !

Gebruikersavatar
Martin
Helper
Berichten: 474
Lid geworden op: zo 03 nov 2013, 13:55
Postcode: 8400
Fiets: Scorpion fs26 plus, Scorpion fs20, HP Gekko
Locatie: Oostende
Contacteer:

Re: 15/08/2017 Schelde durme tocht

#49 Bericht door Martin »

Ik heb blijbaar wat gemist
Ik geniet van elk moment dat ik kan, zelfs als ik niet kan zoek ik het moment om te genieten

Plaats reactie