Hoi iedereen.
De Gentse Liggers bestaan nu al een goed half jaar, bijna een jaar en het blijkt goed te draaien. Er is sprake van een raceteam, we organiseren om de maand een toertocht, althans, dat proberen we toch. We hebben een goed forum, er is, (was) sprake van een lidkaart (of is die er al?), tshirts enz...
Maar...
Ik vind dat we nog niet echt een plek hebben waar we algemene informatie van de club, verslagen van toertochten, wedstrijden en andere dingen gemakkelijk te lezen zijn (voor de buitenstaanders van de site)Om dit allemaal op het forum te plaatsen is niet echt heel praktisch denk ik. Daarom volgend voorstel.
Zou het niet handig zijn als we de website wat uitbreiden? Het forum blijft natuurlijk bestaan en er komt een deel bij op de site waar mensen die ons nog niet kennen een overzichtelijk overzicht krijgen van wie we zijn, wat we doen enz...
een deel voor de verslagen, wedstrijden. (niet dat dat van het forum niet goed is natuurlijk, dit is dan ook niet echt heel noodzakelijk)
Het zou wel de bedoeling dat er mensen met verstand van website's programmeren (wim, heb jij daar verstand van?) het zodanig maken dat iedereen die zich op dat deel website kunnnen aanmelden zelf foto's en tekst kunnen invoegen. Zo werkt iedereen die zich daar kan aanmelden actief mee aan de website en valt niet al het werk op de schouders van enkele personen. vergelijk het met het deel van ligfiets.net waar mensen hun zelfbouwprojecten omschrijven.
Ik weet niet of dat technisch mogelijk is, ivm met webruimte enzovoort. Dat is iets dat wim zal moeten bekijken.
Het is misschien een ambitieus en ingewikkeld plan waar ik vanzelfspreken zou aan willen meewerken, maar ik denk wel dat het de moeite waard kan zijn.
Geert - droomt ook wel eens graag - Joos
website uitbreiden?
- GeertJ
- Site Admin
- Postcode: 9031
- Fiets: Challenge Taifun
- Contacteer:
website uitbreiden?
Groeten
Geert
Challenge Taifun
Geert
Challenge Taifun
- Wouter D
- General Manager
- Postcode: 9320
- Fiets: Thys Revolver
- Contacteer:
er was toch een site, opgestart door wim, of heb ik gedroomd??
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?
- renaat
- Helper
- Postcode: 9820
- Fiets: M5 CLR
- Contacteer:
http://www.gentseliggers.net/site/
Ze bestaat nog steeds de site.
Maar ze kan wel een update gebruiken.
Onderhoud zou makkelijk zijn.
Hoe makkelijk? Dat kan Wim wel vertellen.
Greetz,
renaat
Ze bestaat nog steeds de site.
Maar ze kan wel een update gebruiken.
Onderhoud zou makkelijk zijn.
Hoe makkelijk? Dat kan Wim wel vertellen.
Greetz,
renaat
Greetz,
renaat
renaat