Ligfiets(t)er spotted

Hier kan je gezellig kletsen
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
dmd
Kopman
Berichten: 687
Lid geworden op: ma 26 okt 2009, 21:51
Postcode: 9041
Locatie: Oostakker
Contacteer:

Re: Ligfiets(t)er spotted

#3511 Bericht door dmd »

paulheyndrickx schreef:Gisteravond rond half zeven in Lokeren: (witte?) Quest met gehelmde rijder. Ik was vermomd als bukfietser maar heb mezelf verraden door mijn hand op te steken. Dmd?
Kheb inderdaad gezien dat je je hand opstak, maar had je niet herkend :oops:
Was dan ook wel een heel goeie vermomming :wink:
Quest 581 - M5 CHR

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

Re: Ligfiets(t)er spotted

#3512 Bericht door eeuwige reiziger »

Vandaag, rond halftwaalf, een rode ICE-trike met Croozer, aangedreven door een man met een grijze hoed op. Ik groette, maar werd blijkbaar niet bemerkt. Langs de Brugse Vaart in Gent, tussen de brug van de Rooigemlaan en de blauwe brug van het Westerringspoor.
Dagdromend - mijmer ik weg - in de wereld - van het ongrijpbare - is niet alles - binnen handbereik - ben ik op een - eeuwig voortdurende reis
Stormend door het leven met (Versatile009), (Alligt Alleweder042) & (Thorax Tangens)

Gebruikersavatar
Martin
Helper
Berichten: 474
Lid geworden op: zo 03 nov 2013, 13:55
Postcode: 8400
Fiets: Scorpion fs26 plus, Scorpion fs20, HP Gekko
Locatie: Oostende
Contacteer:

Re: Ligfiets(t)er spotted

#3513 Bericht door Martin »

Zaterdag op de groene 62 te Gistel, zwarte ligger 2x 26inch samen met een wielertoerist. Wij groeten elkaar. Ik was met de rood en zwarte Scorpion fs26 en trok mijn zoon mee op zijn groene easy rider sport
Ik geniet van elk moment dat ik kan, zelfs als ik niet kan zoek ik het moment om te genieten

Gebruikersavatar
Helen
Public Relations
Berichten: 799
Lid geworden op: vr 18 sep 2015, 14:12
Postcode: 3071
Fiets: WAW 201 en Alpha 7
Contacteer:

Re: Ligfiets(t)er spotted

#3514 Bericht door Helen »

Donderdag 19u15 kruiste ik een roetser in blauwe shirt aan de blauwe bruggen in Rumst.

Mugtango
Neo Prof
Berichten: 246
Lid geworden op: do 19 mar 2015, 21:36
Postcode: 9860
Fiets: Ice Sprint 26
Locatie: Gijzenzele
Velomobiel: Alpha 7.2 (2023)
Contacteer:

Re: Ligfiets(t)er spotted

#3515 Bericht door Mugtango »

Deze morgen rond 9u30, jaagpad naast de Schelde thv de Gamma in Wetteren: zeer lage trike/handbike. Was iets te ver om meer details te zien.
Optima Dragon - eWAW 337 - Ice Sprint 26 - Alpha 7.2 (nr 208)

Gebruikersavatar
Ronnius
General Manager
Berichten: 3022
Lid geworden op: zo 24 jul 2011, 6:24
Postcode: 9040
Fiets: Grasshopper FX
Locatie: Sint Amandsberg
Contacteer:

Re: Ligfiets(t)er spotted

#3516 Bericht door Ronnius »

Mugtango schreef:Deze morgen rond 9u30, jaagpad naast de Schelde thv de Gamma in Wetteren: zeer lage trike/handbike. Was iets te ver om meer details te zien.
Kon je zien of die een grote "vlag" bijhad (is eigenlijk een de rug van een hesje)?
In Lochristi woont een iemand die met een handbike rijdt, ook regelmatig tussen Gent en Wetteren.
En is idd zeer laag, hij ligt helemaal plat vanwege verlamming tot in de rug.
Heb er jaren geleden enkele keren met samen gereden bij het naar huis rijden (ik) na het werk.
Maar de laatste tijd herkent hij me blijkbaar niet meer, zou ook kunnen komen doordat ik hem nu passeer met andere fietsen (roets-toxy-orca ipv grasshopper-sprint 26).
--> liggend fietsen <--

Rijden met een Orca is een gele Karwij

Mugtango
Neo Prof
Berichten: 246
Lid geworden op: do 19 mar 2015, 21:36
Postcode: 9860
Fiets: Ice Sprint 26
Locatie: Gijzenzele
Velomobiel: Alpha 7.2 (2023)
Contacteer:

Re: Ligfiets(t)er spotted

#3517 Bericht door Mugtango »

Ik meen mij wel vaag iets te herinneren van een groot opvallend vlak, maar ik durf nu niet zeggen of het een "vlag" annex "hesje" was...
Maar de persoon lag idd bijna zo goed als helemaal plat op de rug en héél laag bij de grond. Uw vermoeden zou dus wel eens kunnen kloppen.
Optima Dragon - eWAW 337 - Ice Sprint 26 - Alpha 7.2 (nr 208)

Gebruikersavatar
dmd
Kopman
Berichten: 687
Lid geworden op: ma 26 okt 2009, 21:51
Postcode: 9041
Locatie: Oostakker
Contacteer:

Re: Ligfiets(t)er spotted

#3518 Bericht door dmd »

Vandaag in St. Niklaas naast spoorweg richting Temse een witte Orca gezien.
Quest 581 - M5 CHR

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

Re: Ligfiets(t)er spotted

#3519 Bericht door eeuwige reiziger »

Rond halfvijf, langs het jaagpad in Beernem, nabij de Kringloop, zag ik een rode Hurricane voorbijrijden. De fietser heeft waarschijnlijk niets gezien, daar ik de trike bij de nabijgelegen rustbanken had gezet en ikzelf uit de richting van de Kringswinkel kwam gewandeld.
Dagdromend - mijmer ik weg - in de wereld - van het ongrijpbare - is niet alles - binnen handbereik - ben ik op een - eeuwig voortdurende reis
Stormend door het leven met (Versatile009), (Alligt Alleweder042) & (Thorax Tangens)

Gebruikersavatar
Martin
Helper
Berichten: 474
Lid geworden op: zo 03 nov 2013, 13:55
Postcode: 8400
Fiets: Scorpion fs26 plus, Scorpion fs20, HP Gekko
Locatie: Oostende
Contacteer:

Re: Ligfiets(t)er spotted

#3520 Bericht door Martin »

Rond 17 uur in Westende een delta ligger gekruist. Rond 18 werd ik in Oudenburg in het centrum ingehaald door een zwarte ligger 26/20 Inc. De fietser in bloot bovenlijf mooi gebruind en gespierd. Was ergens wel wat jaloers van zijn jonge vitaliteit, en ik maar trappen met de ondersteuning op volle bak tegen de wind in.
Ik geniet van elk moment dat ik kan, zelfs als ik niet kan zoek ik het moment om te genieten

jan123
Junior
Berichten: 51
Lid geworden op: do 18 jun 2015, 9:10
Postcode: 8560
Fiets: allight modern
Contacteer:

Re: Ligfiets(t)er spotted

#3521 Bericht door jan123 »

Gisteren rond 13u30 een ligger (roeifiets) gezien in de industriezone in kuurne. Gekleed in koersteneu met belgische kleuren, wie?

Koster
Neo Prof
Berichten: 232
Lid geworden op: za 05 nov 2005, 12:30
Postcode: 8501
Fiets: Strada
Locatie: Bissegem
Contacteer:

Re: Ligfiets(t)er spotted

#3522 Bericht door Koster »

Deze voormiddag een Waw gespot op het jaagpad langs de Leie tussen Bissegem en Wevelgem. Hij had een reclame van garage Vandewoestijne op zijn flanken. Ik was met de bukker, maar heb geduimd en gezwaaid.

Gebruikersavatar
Rikki
Belofte
Berichten: 112
Lid geworden op: do 30 aug 2012, 8:05
Locatie: Aalter
Contacteer:

Re: Ligfiets(t)er spotted

#3523 Bericht door Rikki »

eeuwige reiziger schreef:Rond halfvijf, langs het jaagpad in Beernem, nabij de Kringloop, zag ik een rode Hurricane voorbijrijden. De fietser heeft waarschijnlijk niets gezien, daar ik de trike bij de nabijgelegen rustbanken had gezet en ikzelf uit de richting van de Kringswinkel kwam gewandeld.
Dat was ik, had ik dat geweten....
Gelieve mij niet te storen, ik ben al gestoord genoeg...
Challenge Hurricane

Gebruikersavatar
Brechtix
dokter
Berichten: 1329
Lid geworden op: vr 12 sep 2003, 12:05
Postcode: 9000
Fiets: EWAW, RAW, Milan,
Locatie: B-9000 Gent
Velomobiel: eWAW
Contacteer:

Re: Ligfiets(t)er spotted

#3524 Bericht door Brechtix »

Vanuit diverse hoeken gespot rond Massive Attack zondag: een oranje velomobiel. Niemand kon exact zeggen welk type maar naar verluidt hingen zijn armen eruit, dus met een helmstokstuur.
“I have a simple measure right now for people – are you working on something that can change the world – yes or no."

Larry Page

Gebruikersavatar
Ronnius
General Manager
Berichten: 3022
Lid geworden op: zo 24 jul 2011, 6:24
Postcode: 9040
Fiets: Grasshopper FX
Locatie: Sint Amandsberg
Contacteer:

Re: Ligfiets(t)er spotted

#3525 Bericht door Ronnius »

In volgend artikel van -->Gentcement.be<-- is op een van de foto's een velomobiel te zien.

Afbeelding
--> liggend fietsen <--

Rijden met een Orca is een gele Karwij

Plaats reactie