cris-perikelen

Meer informatie en foto's van onze leden
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#31 Bericht door Wouter D »

heb vandaag nog andere dingen dan vogels zien vliegen. toeval wil dat wim in Gent moet zijn en hij me telefootje heeft voor een ritje, daar gaan we natuurlijk op in. rondje gereden via coupure, grote baan, de Lieve, afleidingskanaal. Vandaar is hij naar huis gereden. Ik wilde eigenlijk Cris zijn fiets eens gaan bekijken. Maar onderweg denk ik dat ik em in de lucht zag hangen, was pech dus. toch even doorgefietst zodat ik em zeker wist wonen en eens verder gefiets naar de wei waar ik dacht ze bezig gezien te hebben, wat staan praten met een van je leerlingen, Cris, meneer heeft me vriendelijk wat uitleg gegeven van de motor en hopelijk na mijn vertrekken de groeten van me overgedaan aan jou.

idd moet zeggen cool masjien die paramotoren. Helaas heb ik voorlopig aan een dure hobby genoeg, zonder dat ik er nog eentje bij moet lappen.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gast

#32 Bericht door Gast »

verdoeme, kmoest ook nog es kome kijken zijn. Al men koersklere ligge in de wast dus hebik men avondtochtje es overgeslaan vanavond.

Gebruikersavatar
Cris
Belofte
Berichten: 143
Lid geworden op: di 14 okt 2003, 9:40
Postcode: 9850
Fiets: Geen ligfiets meer
Locatie: Hansbeke
Contacteer:

Groeten

#33 Bericht door Cris »

Ze hebben de groeten niet gedaan! 'Kzal ze de volgende keer onder hun voeten geven :lol:
Cris Claessens

Gast

#34 Bericht door Gast »

Cris leeft gij nog??? :lol:

Gebruikersavatar
Cris
Belofte
Berichten: 143
Lid geworden op: di 14 okt 2003, 9:40
Postcode: 9850
Fiets: Geen ligfiets meer
Locatie: Hansbeke
Contacteer:

Voila

#35 Bericht door Cris »

Voila, ik ben net terug van dit weekend van Turkije! Een weekje langer dan verwacht vast gezeten aan de grens!
Kwas mijn identiteitskaar, internationaal pasport en visum geslotel met alle problemen nadien natuurlijk.

Maar ... 'k ben er weer en nog veel beter ... 'k heb mijn ligfiets terug. Nu is hij af!

Het fietsen kan terug beginnen!!!
Stijn, sms maar terug ... deze avond???
Cris Claessens

Gebruikersavatar
Cris
Belofte
Berichten: 143
Lid geworden op: di 14 okt 2003, 9:40
Postcode: 9850
Fiets: Geen ligfiets meer
Locatie: Hansbeke
Contacteer:

Postjes

#36 Bericht door Cris »

Na al mijn buitenlandse periekelen van de laatste maand (2 weken Frankrijk, 2 weken Turkije) ben ik natuurlijk wel achterop geraakt met mijn POSTS! Stijn, proficiat hé!
Cris Claessens

Gast

#37 Bericht door Gast »

welcome back cris :lol: ! da fietsen gaat voor andere keer zijn, fiets is nog altijd kapot (problemen met de vering). Da moet normaal gezien vandeweek van de baan zijn. (ben ondertussen wel aant kijken voor mij nen nieuwe aan te schaffen). Van zodra mijne hurri terug berijdbaar is laatik iets wete! jaja mijne post is idd beetje toegenome :mrgreen:

Gast

#38 Bericht door Gast »

yo cris, alles goe nog met u? sorry van vorige week ze, mijne velo stond nog altijd in panne. Mijne velo is ondertusse gemaakt -> dus als ge es goesting ebt om een toerke te doen, let me know (alsik es tochtje ga gaan doen, zalik u es verwittige per sms)

greets

Gebruikersavatar
Cris
Belofte
Berichten: 143
Lid geworden op: di 14 okt 2003, 9:40
Postcode: 9850
Fiets: Geen ligfiets meer
Locatie: Hansbeke
Contacteer:

Up and running

#39 Bericht door Cris »

Voila, ik ben er weer! (na een winterstopje van enkele maanden). Deze week opnieuw een tochtje naar het werk gedaan, amaaaaaai, ... kmoet er weer inkomen!
Cris Claessens

Ward De Meyer
catering
Berichten: 1661
Lid geworden op: za 08 nov 2003, 11:12
Postcode: 2930
Fiets: Stinger
Locatie: Brasschaat
Contacteer:

Re: Up and running

#40 Bericht door Ward De Meyer »

Cris schreef:Voila, ik ben er weer! (na een winterstopje van enkele maanden). Deze week opnieuw een tochtje naar het werk gedaan, amaaaaaai, ... kmoet er weer inkomen!
Maak je ook een winterstop met de ligfiets? :?

Dat heb ik altijd vreemd gevonden aan bukkers, die hebben ook altijd een winterstop, nooit begrepen waarom...
Optima Stinger EX met Aeropunt

Gebruikersavatar
Cris
Belofte
Berichten: 143
Lid geworden op: di 14 okt 2003, 9:40
Postcode: 9850
Fiets: Geen ligfiets meer
Locatie: Hansbeke
Contacteer:

Tijd

#41 Bericht door Cris »

Het was gewoonweg geen tijd Ward. Bukken doe ik niet meer. Khad ook geen tijd om te liggen
:cry:
Cris Claessens

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#42 Bericht door Wouter D »

welcome back, je moet maar gelijk eens doorklikken naar de site van het treffen, we hopen je binnenkort weer eens tegen het lijf te fietsen, dat laatste niet te letterlijk opnemen he

groet
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
Cris
Belofte
Berichten: 143
Lid geworden op: di 14 okt 2003, 9:40
Postcode: 9850
Fiets: Geen ligfiets meer
Locatie: Hansbeke
Contacteer:

Treffen

#43 Bericht door Cris »

Ik klik zeker eens door naar het treffen! Maar het is altijd in het weekend hé :cry: en dat is ... rarara ... Parapente :lol: !
Tzal wel eens lukken.
Cris Claessens

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#44 Bericht door Wouter D »

jah cris, het weekend is nu eenmaal een moment waarop de meeste liggers wel tijd hebben, ook ik val in deze categorie mensen, ik zal wel binnenkort eens kijken of we de doordeweekse tochtjes vanaan de ligfiets op donderdag of op een andere dag van een andere plaats weer kunnen gaan invoeren. maar voor zover ik heb begrepen ben je s'avonds bij mooi weer ook bezig met die parapente, dus word het een beetje moeilijk veronderstel ik, je zal moeten maandelijks of wekelijks een dagje uittrekken dat je enkel fietst he :roll:
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Ward De Meyer
catering
Berichten: 1661
Lid geworden op: za 08 nov 2003, 11:12
Postcode: 2930
Fiets: Stinger
Locatie: Brasschaat
Contacteer:

#45 Bericht door Ward De Meyer »

Wouter schreef:jah cris, het weekend is nu eenmaal een moment waarop de meeste liggers wel tijd hebben, ook ik val in deze categorie mensen, ik zal wel binnenkort eens kijken of we de doordeweekse tochtjes vanaan de ligfiets op donderdag of op een andere dag van een andere plaats weer kunnen gaan invoeren.
Waar is die tijd van die doordeweekse tochtjes? IK was dat al helemaal vergeten! (Ooit nog voor gebeld naar de ligfiets, maar ik kreeg als antwoord dat het nog te koud was! :? )
Optima Stinger EX met Aeropunt

Plaats reactie