Forum wordt chatbox

Tips, richtlijnen, ideëen, suggesties...
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
wost
the travelling cook
Berichten: 1731
Lid geworden op: do 11 sep 2003, 19:02
Postcode: 9220
Fiets: Velo-de-Ville
Locatie: biezestraat 80a 9220 Hamme
Contacteer:

#31 Bericht door wost »

Super idee kunnen we er hier op los posten :lol:
http://www.2wielen.be" onclick="window.open(this.href);return false; , alles voor 2 en meer wielen.

Gebruikersavatar
GeertJ
Site Admin
Berichten: 1295
Lid geworden op: ma 08 sep 2003, 22:25
Postcode: 9031
Fiets: Challenge Taifun
Locatie: Drongen
Contacteer:

#32 Bericht door GeertJ »

daar hebben we het al een paar keer over gehad. Voor mij hoeft het niet, want tenslotte staat er wel waardevolle informatie op. Voorlopig is het ook nog geen probleem voor de servers enzo, dus zie ik geen reden om daar kuis in te gaan houden. Verder zijn de onderwerpen die er aangehaald worden wel altijd met betrekking tot materiaal en techniek, dus...
Groeten
Geert
Challenge Taifun

de bakker
bakt ze bruin
Berichten: 812
Lid geworden op: do 19 feb 2004, 4:02
Postcode: 8620
Locatie: Nieuwpoort
Contacteer:

#33 Bericht door de bakker »

eeuwige reiziger

heeft voor z'n fietstocht geopteerd voor inspraak. Dat er dan vele pagina's volgen is enkel een positieve reactie op die aanpak.

die vele pagina's aanpakken als reden om dan de tocht niet mee te rijden is belachelijk.

Gebruikersavatar
hugo
Kopman
Berichten: 515
Lid geworden op: vr 11 nov 2005, 21:24
Postcode: 8000
Locatie: Brugge
Contacteer:

#34 Bericht door hugo »

Als een topic plots over een ander onderwerp gaat, zou de moderator de "dader" daarop moeten wijzen[/quote]

willem

voor mij kan iedereen reageren via "nieuw antwoord" met de vraag of schrijver xyz niet onnodig off-topic raakt

dit wegens gebrek aan "moderator"

Gast

#35 Bericht door Gast »

Dit bericht is er teveel aan.
Laatst gewijzigd door Gast op vr 20 jan 2006, 20:40, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
marksje
ploegleider
Berichten: 2185
Lid geworden op: ma 21 mar 2005, 21:16
Postcode: 8830
Fiets: Nazca Fuego M
Locatie: gits (WVl)
Contacteer:

#36 Bericht door marksje »

héla hola !!

ik dacht dat da onderwerp hier was afgesloten en verder ging in den babbelhoek onder "slowchatbox", nu kan ik nie meer mee.
...en al wa da ge zegt zijde zelf, nem...

Bram
Junior
Berichten: 93
Lid geworden op: ma 06 dec 2004, 15:56
Postcode: 2300
Locatie: Turnhout
Contacteer:

#37 Bericht door Bram »

dit is denk ik een fase dat af en toe gebeurt op elk forum.
Er komt wat geruzie en dat is niet meer dan logisch, in het echte leven zijn er ook wel eens woordenwisselingen. Ik denk dat het belangrijk is dat niemand begint te schelden of zo want daar is niemand mee vooruit geholpen.

De aangehaalde dingen kloppen wel voor een stuk.
als ik in de agenda van Hpv een link zet naar het forum voor bv een tocht en de eerste 10 bladzijden zijn een discussie over welke dag en welk uur het nu juist is, dat is dat voor mensen die niet bekend zijn met het forum maar misschien wel met een tocht willen meerijden, niet zo overzichtelijk.

Ik zou voorstellen om als de datum vast staat, het eerste bericht van de topic aan te passen en daar de definitieve data in te zetten, zodat wanneer de je topic opent je direct de gegevens vind.

Wat je ook kan doen is een topic beginnen in de babbelhoek en in de orignele topic verwijzen naar de babbeltoppic.

Gebruikersavatar
Luc Willaert
General Manager
Berichten: 3432
Lid geworden op: do 18 sep 2003, 20:54
Postcode: 8400
Fiets: Mango 137
Locatie: Oostende
Contacteer:

#38 Bericht door Luc Willaert »

Edje schreef:Eeuwige, ik heb geen problemen met Peter noch met iemand anders hier op het forum.
hij die mij gemaild heeft met beschuldigingen dat hoeft voor mij niet.
En he IK bedoel niet in mijn PB.
Voor de zeikerd die het plezant vind KUST ZE.
Over wat gaat dit eigenlijk???

Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#39 Bericht door Wouter D »

kijk jongens, af en toe kuis ik eens een topic op, maar niet te veelwegens tijdgebrek.

ik meen als moderator het recht te hebben te beslissen wat erbij hoort en wat niet, en mensen die het daar niet mee eens zijn, mogen me steeds mailen, en ze weten dat ook.

ook ik spuw af en toe wel eens mijn gal uit (nietwaar proes). daar kikkert een mens van op.
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gebruikersavatar
Brechtix
dokter
Berichten: 1329
Lid geworden op: vr 12 sep 2003, 12:05
Postcode: 9000
Fiets: EWAW, RAW, Milan,
Locatie: B-9000 Gent
Velomobiel: eWAW
Contacteer:

Re: Forum wordt chatbox

#40 Bericht door Brechtix »

Duckjibepete schreef:... moedermariajezuschristus, hier zijn ze een roman aan het schrijven!!! :roll:
...waarop stante pede weer drie pagina's geleuter volgde...
“I have a simple measure right now for people – are you working on something that can change the world – yes or no."

Larry Page

de bakker
bakt ze bruin
Berichten: 812
Lid geworden op: do 19 feb 2004, 4:02
Postcode: 8620
Locatie: Nieuwpoort
Contacteer:

#41 Bericht door de bakker »

De allergrootste vraag is natuurlijk wat iemand tegen al dit 'geleuter' heeft. Lees het niet hé lees de dag allemaal of de flair.

Ik kan me de situatie goed voorstellen. Het ganse zaakje zal begonnen zijn met vier gasten en een fietsbel en natuurlijk was er geen 'geleuter' te lezen. Er werd steeds ernstig gepraat over ligfietsen en misschien een enkele keer over hoe er meer gasten konden aangetrokken worden tot de site.

Nu zijn er dus heel wat meer 'praters' en lap tussen al de schoolmeesters komt er nu een directeur de les spellen.

Waarschijnlijk zijn het de heren van het eerste uur die gemachtigd zijn hier en daar in te grijpen. Dan moeten ze zeker ook es in eigen hart kijken. Denk je niet dat titels uitreiken zoals 'tettergat' enkel het posten van zoveel mogelijk berichten stimuleerd?

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

#42 Bericht door eeuwige reiziger »

Bram schreef:De aangehaalde dingen kloppen wel voor een stuk.
als ik in de agenda van Hpv een link zet naar het forum voor bv een tocht en de eerste 10 bladzijden zijn een discussie over welke dag en welk uur het nu juist is, dat is dat voor mensen die niet bekend zijn met het forum maar misschien wel met een tocht willen meerijden, niet zo overzichtelijk.
Neen, dat klopt niet!

De verwijzing die in de HPV-kalender is opgenomen verwijst niet naar de discussie, maar naar de kalender "toertochten West-Vlaanderen". Daar staat alles kernachtig en volledig. Geen discussie, wel naakte feiten.

Gebruikersavatar
Duckjibepete
dokter
Berichten: 1428
Lid geworden op: di 12 okt 2004, 19:26
Contacteer:

#43 Bericht door Duckjibepete »

de bakker schreef: Waarschijnlijk zijn het de heren van het eerste uur die gemachtigd zijn hier en daar in te grijpen.
Die gasten van het eerste uur posten amper nog iets want die zijn het 'geleuter' al lang beu maar die zie je dus ook niet meer tijdens activiteiten hé :? , dus je hebt het aan het verkeerde eind. Het ging over de rubrieken toertochten, je moet niet gaan veralgemenen. Hoeveel van de 277 forumleden posten er regelmatig denk je? 20? Waar zit dan de rest? Die lezen dan toch liever de flair zeker :wink:

de bakker
bakt ze bruin
Berichten: 812
Lid geworden op: do 19 feb 2004, 4:02
Postcode: 8620
Locatie: Nieuwpoort
Contacteer:

#44 Bericht door de bakker »

Duckjibepete schreef:Die gasten van het eerste uur posten amper nog iets want die zijn het 'geleuter' al lang beu maar die zie je dus ook niet meer tijdens activiteiten hé :? , dus je hebt het aan het verkeerde eind. Het ging over de rubrieken toertochten, je moet niet gaan veralgemenen.
ok akkoord niet veralgemenen. Maar denk je echt dat er gasten niet meer naar de aktiviteiten komen om 'geleuter'? Ach neen. hoe jammer het ook mag klinken maar iedere groep, vereniging heeft dit probleem. Leden komen en gaan en blijven in het beste geval steunend lid.. Als er geen voldoende instroom is van nieuwe gasten bloed het zaakje dood. Zo simpel is dat. .....denk ik

de bakker
bakt ze bruin
Berichten: 812
Lid geworden op: do 19 feb 2004, 4:02
Postcode: 8620
Locatie: Nieuwpoort
Contacteer:

#45 Bericht door de bakker »

willen we iets positiefs uit deze storm halen? Bij de aankondiging van een toertocht de meest nuttige gegevens eerst plaatsen en indien nodig deze aanpassen. komt er iemand op de topic dan hoeft die niet het levensverhaal te lezen.

Gesloten