LiLi avondrit op zaterdag 22 november te Kaulille

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Michael
Helper
Berichten: 278
Lid geworden op: di 13 jul 2004, 16:41
Postcode: 4367
Fiets: Witte Challenge Seiran
Locatie: Crisnee (Prov. Luik )
Velomobiel: Strada 2010
Contacteer:

LiLi avondrit op zaterdag 22 november te Kaulille

#1 Bericht door Michael »

De rit van november wordt een avondrit op zaterdag de 22ste. Voorafgaand aan de rit is er eten voorzien (ligt nog niet helemaal vast wat, wellicht spek en ei oid), dit is klaar om 17.00 uur. Nadat iedereen op kracht is kunnen we vertrekken voor een rit van ruim 40 km (nog te verkennen). Meer details worden zodra bekend hier aangevuld.

De geplande route is op routeyou te vinden inmiddels: http://www.routeyou.com/nl/route/view/2 ... it-2014.nl . Er zijn zover ik weet veel stukken zonder straatverlichting, dus eigen degelijke verlichting is ten zeerste aan te raden. Langs de oude spoorwegbedding van Achel naar Neerpelt zou verlichting moeten staan die aan gaat als er een fietser passeert (heb ik nog niet getest in de praktijk).

Omwille van het eten is het belangrijk dat ik ten laatste donderdag 20 november alle inschrijvingen heb ontvangen, zodat ik een idee heb van wat ik nodig heb Een kleine bijdrage van 4 euro volstaat om de kosten te dekken denk ik.

Startplaats: Ringlaan 49 in Kaulille. Voor diegenen die al eens bij mij geweest zijn, dit is een ander adres! (weliswaar heel dicht bij het vorige)
Pijn vergeet je, opgeven vergeet je nooit.

Plaats reactie