Cycle Vision 2016

Demonstraties, niet-HPV-Toertochten, enz...
Bericht
Auteur
joop
Helper
Berichten: 273
Lid geworden op: zo 08 nov 2009, 23:49
Postcode: 9999
Fiets: Quest
Locatie: philippine
Contacteer:

Re: Cycle Vision 2016

#16 Bericht door joop »

Bedoel je de camping op CYCLE-vision?
Ha, Wim, zeker, wat een grappige maar onbedoelde verspreking, persoonlijk vind ik bij nader inzien Velovision eigenlijk nog niet eens zó gek. ( eigenlijk beter :) )Inderdaad op het veld een plekje gereserveerd. Ik verwacht dat het net zo gezellig wordt als vorig jaar. tot ziens.

Gebruikersavatar
fujin
Helper
Berichten: 384
Lid geworden op: ma 07 sep 2009, 21:28
Postcode: 2170
Fiets: Mango Plus 283
Locatie: Merksem
Velomobiel: Quest XS090
Contacteer:

Re: Cycle Vision 2016

#17 Bericht door fujin »

Ik denk dat ik nog wel even mijn gezicht laat zien.
Hoe en wanneer ben ik nog niet over uit.

Gebruikersavatar
skywise
lijstbeheerder velomobielen
Berichten: 1364
Lid geworden op: di 15 nov 2005, 21:45
Postcode: 9220
Fiets: Challenge Taifun
Locatie: Hamme
Velomobiel: WAW 011 & 558
Contacteer:

Re: Cycle Vision 2016

#18 Bericht door skywise »

fujin schreef:Ik denk dat ik nog wel even mijn gezicht laat zien.
Hoe en wanneer ben ik nog niet over uit.
Heel hartelijk bedankt voor de moeite! De Belgische opkomst was mager dit jaar, maar de competitie was top.
Skywise (WAW 558 & 011)

joop
Helper
Berichten: 273
Lid geworden op: zo 08 nov 2009, 23:49
Postcode: 9999
Fiets: Quest
Locatie: philippine
Contacteer:

Re: Cycle Vision 2016

#19 Bericht door joop »

Cyclevision 2016: we waren er. De heenreis wegens het slechte weer in twee dagen gedaan met een kampeer overnachting in Zuidland onder de rook van Rotterdam. We wilden de LF1 volgen. Het was vooral nat en veel, veel regen. Het voordeel was wel dat het bijzonder rustig was op de prachtige fietspaden langs de kust. Cyclevision was zonnig. Genoten van de spannende wedstrijden op de buitenbaan en in de Kuip van het Velodrome. Prachtig om de liggers binnen te zien en te horen rijden. Natuurlijk veel bekenden ontmoet van vorige keren en verschillende bloggers waarbij je de neiging hebt om ze als oude bekenden te begroeten maar die je vervolgens aankijken van wie is dat nou ? Kortom, erg gezellig. Wel misten we de randaktiviteiten, exposanten, verkopers, nieuwigheden, de fabrikanten, enz. Een groot verlies voor dit evenement naar mijn idee. Geen koopjes dus dit jaar. Wel zeer interessante lezingen van Sinner en Velomobiel met uitleg over hun nieuwe modellen. Zondagmorgen na een nacht met hoosbuien en het meest heftige onweer, de tent toch nagenoeg droog kunnen inpakken. Het bleef de rest van de dag prachtig. In één ruk naar huis. We volgden een prachtige route van de Fietsersbond dwars door de randstad naar het veer in Maassluis. Dwars door het toch heel erg groene hart, wat je niet zou verwachten. Prachtige fiets infrastructuur. We misten net de veerpont van 8 uur in Vlissingen. Totaal gereden dit weekend 450 km. Volgend jaar weer in Amsterdam op 24 en 25 juni. Hopelijk met meer aktiviteiten. Zeker het overwegen waard.

Roef
Junior
Berichten: 42
Lid geworden op: zo 10 jan 2016, 19:58
Postcode: 6537PL
Fiets: Strada 216
Contacteer:

Re: Cycle Vision 2016

#20 Bericht door Roef »

fujin schreef:Ik denk dat ik nog wel even mijn gezicht laat zien.
Hoe en wanneer ben ik nog niet over uit.
Leuk dat je erbij was!

Plaats reactie