Nocturne 2016, de rally, vrijdag 8 januari OVS

Demonstraties, niet-HPV-Toertochten, enz...
Plaats reactie

Ik kom naar de nocturne!

Peiling eindigde op do 07 jan 2016, 22:19

Als deelnemer.
17
85%
Als official.
3
15%
Als schotelvod.
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 20

Bericht
Auteur
joop
Helper
Berichten: 273
Lid geworden op: zo 08 nov 2009, 23:49
Postcode: 9999
Fiets: Quest
Locatie: philippine
Contacteer:

Re: Nocturne 2016, de rally, vrijdag 8 januari OVS

#91 Bericht door joop »

Bedankt voor de goede organisatie en de lekkere spaghetti. Het was weer een fantastische avond in goed gezelschap. Marc, goed gedaan zeg. Iederen tot ziens!

Gebruikersavatar
CapoJan
General Manager
Berichten: 2568
Lid geworden op: vr 12 feb 2010, 12:53
Postcode: 9050
Fiets: Flevobike E-Orca + Thorax eTangens
Locatie: Gent (Gentbrugge)
Velomobiel: Flevobike E-Orca 201
Contacteer:

Re: Nocturne 2016, de rally, vrijdag 8 januari OVS

#92 Bericht door CapoJan »

En nogmaals bedankt voor de organisatie, voor de spaghetti en het ongetwijfeld vele voorbereidingswerk. De rallyformule was leuk en dwingt je het tempo aan te passen. Niet slecht als er 's nachts gereden wordt.

Het was ook aangenaam om weer eens al die mensen samen te zien.
Flevobike E-Orca - Thorax eTangens - Nazca ePaseo
http://metdefietsonderweg.blogspot.com

Gebruikersavatar
hmmm
Helper
Berichten: 350
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 9:56
Postcode: 3000
Contacteer:

Re: Nocturne 2016, de rally, vrijdag 8 januari OVS

#93 Bericht door hmmm »

Allereerst, heel erg bedankt voor de organisatie van deze nocturne en rally.

Het concept van de rally wist mij te bekoren, het moet een beetje geweest zijn zoals de echte randonneurs zich vroeger voelde voor het tijdperk van GPS. Navigeren met summiere instructies en hopen dat je nergens de mist in gaat. De aangeboden fiches met bolletjes en kaarten waren prima op orde, foutjes waren er nagenoeg niet te vinden. Fijn dat deze mooi geplastificeerd werden!

De letters waren in het donker heel erg lastig te lokaliseren. Een streepje reflectiemateriaal had uitkomst kunnen bieden, tenzij het natuurlijk was om het niet te eenvoudig te maken ;).

Toch een puntje van kritiek. De rally had een uurtje eerder mogen aanvangen (19u verzamelen en 20u starten zoals voorzien). Ook op het halverwege punt had ik liever quasi gelijk doorgereden. Beiden zorgden ervoor dat het al erg laat was bij terugkomst te Overslag, dat laat weinig tijd om zorgeloos wat na te keuvelen.

Gebruikersavatar
Ronnius
General Manager
Berichten: 3016
Lid geworden op: zo 24 jul 2011, 6:24
Postcode: 9040
Fiets: Grasshopper FX
Locatie: Sint Amandsberg
Contacteer:

Re: Nocturne 2016, de rally, vrijdag 8 januari OVS

#94 Bericht door Ronnius »

Allee der begint hier ook iemand op zijn plooien te komen.
Zaterdagochtend zag ik er al beroerd uit.
Als je niet meer weet of je om 3u30 dan wel om 4u30 gaan slapen zijt???
Aan de opmerkingen op de markt had ik genoeg om te weten hoe erg het was.
Maar pas zaterdagmiddag begon de koppijn, wellicht migraine, die nu nog niet voorbij is :?

Maar allee, Marc en co zijn bedankt voor de organisatie en
Johan voor moed en zelfopoffering om met mij te durven samen rijden.
Dat bolleke pijl was bij ons toch een succes, na 4 bollekes en 3 pijlen
waren we al zeker dat we de weg kwijt waren. Nog dat we gps en adres bij hadden :lol:
Het is dan nog een wonder dat we 2 keer toch een controlepost gepasseerd zijn (toch iets dat goed ging).

Tot volgend jaar zeker...
--> liggend fietsen <--

Rijden met een Orca is een gele Karwij

Gebruikersavatar
mathias
Helper
Berichten: 289
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 11:06
Postcode: 9050
Fiets: Rode Challenge Hurricane
Locatie: gentbrugge
Contacteer:

Re: Nocturne 2016, de rally, vrijdag 8 januari OVS

#95 Bericht door mathias »

Beste Mark en Miek,

Altijd fantastisch om bij jullie thuis te mogen komen. alles wat nodig was om er een fantastische en gezellige nocturne van te maken was er gewoon. (al mis ik Greet soms toch om in de gracht te rijden ;-)
hmmm schreef: Toch een puntje van kritiek. De rally had een uurtje eerder mogen aanvangen (19u verzamelen en 20u starten zoals voorzien). Ook op het halverwege punt had ik liever quasi gelijk doorgereden. Beiden zorgden ervoor dat het al erg laat was bij terugkomst te Overslag, dat laat weinig tijd om zorgeloos wat na te keuvelen.
En dat ene puntje van kritiek zou er eigenlijk niet mogen zijn, want de echte die-hards weten dat dat eigenlijk gewoon traditie is. Het viel uiteindelijk nog goed mee dat we om 21.00 konden starten. een nocturne is nu eenmaal meer pauze dan fietsen en spaghetti na middernacht. wat maakt het anders zo memorabel. we mogen al content zijn dat Mark ons niet langs de Etbos gestuurd heeft ;-)

het allebeste,

mathias
Mathias

Gebruikersavatar
dmd
Kopman
Berichten: 686
Lid geworden op: ma 26 okt 2009, 21:51
Postcode: 9041
Locatie: Oostakker
Contacteer:

Re: Nocturne 2016, de rally, vrijdag 8 januari OVS

#96 Bericht door dmd »

Ik wou toch ook nog eens bedanken voor alle energie die jullie staken in deze fantastische avond! Ik heb me enorm geamuseerd!!!
Quest 581 - M5 CHR

Plaats reactie