Otima Baron X-Low

Meld hier als je fiets gestolen is.
Bericht
Auteur
Stef
Supporter
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 17 nov 2010, 17:25
Postcode: 2960
Fiets: Optima X LOW racer
Contacteer:

Otima Baron X-Low

#1 Bericht door Stef »

Zwarte Optima X-Low gestolen in de nacht van 16 november te Mortsel.
Voorzien van een blauwe neuspijp afgesteld op grote lengte, TA crancks van 185cm
mech. schijfrem vooraan, race rem achteraan.
Blauwe bekleding op de stoel.
Inox stuurtje met een knik erin halverwege.
Moest deze fiets ergens te voorschijn komen op de tweedehands markt gelieve me dan te verwittigen; 0486 928914

Bram Mouton
Public Relations
Berichten: 796
Lid geworden op: do 29 apr 2010, 20:22
Postcode: 9000
Fiets: Challenge Alizé
Locatie: Gent
Contacteer:

Re: Otima Baron X-Low

#2 Bericht door Bram Mouton »

Het zou een extra hulp zijn moest je wat foto's kunnen bijvoegen Stef, en eventueel nog details over de groep waar hij/zij mee uitgerust is... De lengte van de neuspijp is sneller aangepast dan een groep verwisseld hé. Ik kijk in ieder geval uit.

Jammer te zien dat na een hele tijd van stilte in dit topic er op korte tijd weer twee berichten bijgekomen zijn :cry:

Gebruikersavatar
renaat
Helper
Berichten: 360
Lid geworden op: ma 15 sep 2003, 10:16
Postcode: 9820
Fiets: M5 CLR
Locatie: Merelbeke
Contacteer:

Re: Otima Baron X-Low

#3 Bericht door renaat »

Beste Stef,

eerst mijn medeleven. Elke diefstal komt hard aan. Een ligfiets die gestolen wordt komt meestal dubbel zo hard aan wegens het unieke dat hij voor jouw betekent.

Weet je als de dief/dieven speciaal naar een ligfiets op zoek waren of was het een diefstal waarbij ook de ligfiets verdween?
Soms maak ik me zorgen dat ligfietseigenaars hun gegevens te vrij op het internet achterlaten. Wat gerichtte diefstal veel makkelijker maakt.

We gaan in ieder geval onze ogen open houden. De ligfietswereld (in België) is klein, laten we hopen dat we hem snel vinden.

renaat

Stef
Supporter
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 17 nov 2010, 17:25
Postcode: 2960
Fiets: Optima X LOW racer
Contacteer:

Re: Otima Baron X-Low

#4 Bericht door Stef »

Hip Hip hoera, m'n fiets is terug in mijn bezit. Vandaag telefoon gehad van een mevr. waar de fiets al geruime tijd voor de deur stond tegen een verlichtings paal. Ze heeft me kunnen contacteren via een vriend van haar zoon die interesse heeft in ligfietsen en al eens rond neust op het internet. Hartelijk dank dus voor de vinders en m'n fiets is nog helemaal intact zelfs de verlichting (vooraan) stond er nog op.
Nu terug fietsen dus, hoewel dit weer??? niet bepaald Low racer weer!!!!

Gebruikersavatar
Luc Willaert
General Manager
Berichten: 3432
Lid geworden op: do 18 sep 2003, 20:54
Postcode: 8400
Fiets: Mango 137
Locatie: Oostende
Contacteer:

Re: Otima Baron X-Low

#5 Bericht door Luc Willaert »

Stef schreef:Nu terug fietsen dus, hoewel dit weer??? niet bepaald Low racer weer!!!!
Je valt van niet hoog, is toch een voordeel :lol: :x :P :oops:


Luc- een paar keer van de baron in de sneeuw gevallen, en dat valt toch nog redelijk zacht......

Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

Re: Otima Baron X-Low

#6 Bericht door Edje »

Tof dat je weer kan liggen, van een mooie kerst gesproken :D
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

Gebruikersavatar
Piet Piraat
Helper
Berichten: 308
Lid geworden op: di 14 aug 2007, 14:55
Postcode: 9000
Fiets: M5 Shockproof
Locatie: Gent
Contacteer:

Re: Otima Baron X-Low

#7 Bericht door Piet Piraat »

Das inderdaad heel mooi nieuws. +1 voor het forum! En een bloemetje voor de Mevrouw!

sus
Supporter
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 14 feb 2010, 19:27
Postcode: 2350
Fiets: geen momenteel (wel brompton)
Locatie: Vosselaar
Contacteer:

Re: Otima Baron X-Low

#8 Bericht door sus »

Blij dat ie terecht is,

Een vriend van me kwam er mee aanzetten, kunt gij er wa meedoen met de onderdelen, want die staat hier en de politie komt em maar niet halen.
Hij dacht dat het gammele zelfbouw was, maar toen hij de fiets beschreef klopte het precies niet.
Dus ben ik even gaan zoeken, blij dat ik kon helpen.

Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

Re: Otima Baron X-Low

#9 Bericht door Edje »

=D> wright one :mrgreen: =D>
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

rik
General Manager
Berichten: 3186
Lid geworden op: za 26 mar 2005, 21:47
Postcode: 3630
Fiets: Df 269
Locatie: Maasmechelen
Contacteer:

Re: Otima Baron X-Low

#10 Bericht door rik »

sus schreef:Blij dat ie terecht is,

Een vriend van me kwam er mee aanzetten, kunt gij er wa meedoen met de onderdelen, want die staat hier en de politie komt em maar niet halen.
Hij dacht dat het gammele zelfbouw was, maar toen hij de fiets beschreef klopte het precies niet.
Dus ben ik even gaan zoeken, blij dat ik kon helpen.
Dat zijn dan blijkbaar de prioriteiten van de politie. ](*,)
Gelukkig zijn er nog eerlijke collega liggers!
DF 269
Ice sprint1 26"

Gebruikersavatar
marksje
ploegleider
Berichten: 2185
Lid geworden op: ma 21 mar 2005, 21:16
Postcode: 8830
Fiets: Nazca Fuego M
Locatie: gits (WVl)
Contacteer:

Re: Otima Baron X-Low

#11 Bericht door marksje »

rik schreef:
sus schreef:Blij dat ie terecht is,
Een vriend van me kwam er mee aanzetten, kunt gij er wa meedoen met de onderdelen, want die staat hier en de politie komt em maar niet halen.
Hij dacht dat het gammele zelfbouw was, maar toen hij de fiets beschreef klopte het precies niet.
Dus ben ik even gaan zoeken, blij dat ik kon helpen.
Dat zijn dan blijkbaar de prioriteiten van de politie. ](*,)
Gelukkig zijn er nog eerlijke collega liggers!
Helaas zijn dit niet overal de prioriteiten van de Politie, of toch. Bij ons worden de meldingen van achtergelaten en/of gestolen fietsen en bromfietsen verzameld, de vindplaatsen worden doorgestuurd naar de technische dienst van de gemeente, die halen twee maal per week alles op met een kleine vrachtwagen; bij de binnengekomen fietsen wordt eerst bekeken of deze een chassisnr of een graveernummer hebben (chassisnr enkel nuttig wanneer er aangifte werd gedaan met vermelding van het chassisnr); indien geen identificatie wordt een foto genomen en deze foto wordt HIER opgezet; ziet ge de foto van je fiets dan kom je af; er wordt nazicht gedaan of je aangifte deed van de diefstal van je fiets en of de opgegeven beschrijving bij de aangifte klopt met de door jouw herkende fiets; heb je geen aangifte gedaan wordt je een aantal, niet gepubliceerde details gevraagd; klopt alles dan krijg je je fiets terug.
Weetje : Daar zijn twee (niet politie)-mensen elke week een paar uurtjes zoet mee. :?
...en al wa da ge zegt zijde zelf, nem...

ossi
Helper
Berichten: 298
Lid geworden op: do 09 okt 2008, 22:31
Postcode: 2920
Locatie: kalmthout
Contacteer:

Re: Otima Baron X-Low

#12 Bericht door ossi »

Fijn dat je uw fiets terug hebt.Toch es een positieve noot. :)

Gebruikersavatar
Edje
General Manager
Berichten: 6678
Lid geworden op: do 02 jun 2005, 9:14
Postcode: 3530
Fiets: Rans Sequoia
Locatie: Helchteren
Contacteer:

Re: Otima Baron X-Low

#13 Bericht door Edje »

marksje schreef:Weetje : Daar zijn twee (niet politie)-mensen elke week een paar uurtjes zoet mee. :?
Dat neem ik aan, en zal een heel kost zijn, maar als ze een fiets een paar weken laten slingeren. hoeveel ligfietsen worden er jaarlijk aagegeven in België 5 misschien. En dan dit verhaal vind ik dan spijtig.
Trappen en laten trappen, liefst zonder na te trappen

sjanzen
Supporter
Berichten: 5
Lid geworden op: di 01 feb 2011, 12:11
Postcode: 2000
Contacteer:

Re: Otima Baron X-Low

#14 Bericht door sjanzen »

Wat een mooi verhaal! Wat dit forum wel niet teweeg brengt:D

Gebruikersavatar
jdemulder
Supporter
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 26 jul 2010, 22:50
Postcode: 2040
Fiets: flevoracer
Locatie: Zandvliet
Contacteer:

Re: Otima Baron X-Low

#15 Bericht door jdemulder »

Stef schreef:Hip Hip hoera, m'n fiets is terug in mijn bezit. Vandaag telefoon gehad van een mevr. waar de fiets al geruime tijd voor de deur stond tegen een verlichtings paal. Ze heeft me kunnen contacteren via een vriend van haar zoon die interesse heeft in ligfietsen en al eens rond neust op het internet. Hartelijk dank dus voor de vinders en m'n fiets is nog helemaal intact zelfs de verlichting (vooraan) stond er nog op.
Nu terug fietsen dus, hoewel dit weer??? niet bepaald Low racer weer!!!!
super zeg, dat je fiets terug is. k ben mee blij. wel vreemd dat je nog aan het weer denkt nu je je fiets terug hebt, een tijdje geleden waren ze bij ook met twee fietsen weg en ik denk dat ik zelfs bij een sneeuwstorm nog zou gelachen hebben als ze toen gevonden zouden zijn. ;-)
maar dat moeten vreemde dieven geweest zijn. een stukje proberen, en dan achterlaten...?

Plaats reactie