Ligfiets(t)er spotted

Hier kan je gezellig kletsen
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Wouter D
General Manager
Berichten: 11283
Lid geworden op: di 09 sep 2003, 22:35
Postcode: 9320
Fiets: Thys Revolver
Locatie: Erembodegem
Contacteer:

#16 Bericht door Wouter D »

en steeds opnieuw spot ik liggende fietsers die ik niet ken, deze morgen nog op de baan van aalter naar maldegem een grijshrige veertiger (of vijftiger) met baard op een donkergrijsogende 26/20, model of merk heb ik niet kunnen onderscheiden. op de bagagedrager gingen twee normale fietstassen.

voor het gevel de heer wel eens op dit forum komt,ik reed je voorbij met een oranje camionet van 'de lift', en helaas heb ik niet getuut
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be
help jij ook mee het forum fris en overzichtelijk te houden?

Gast

#17 Bericht door Gast »

Zelfde beschrijving maar een rode 26/20 van M5 is mijn baas. Die hangt ook overal rond nu hij in pensioen is en kreeg deze nieuwe ligger van het personeel als afscheidscadeau.

Zijn vroegere fiets was 17 jaar oud..... met een gemiddelde van 4000/5000 km per jaar. Het beestje was tot op de draad versleten.

eeuwige reiziger
General Manager
Berichten: 5090
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 23:06
Postcode: 8755
Fiets: Mango Plus
Locatie: Ruiselede
Contacteer:

#18 Bericht door eeuwige reiziger »

Wouter schreef:en steeds opnieuw spot ik liggende fietsers die ik niet ken ...
Vanmorgen ook een ligger gezien in Moerbrugge. Gele ligfiets.

Gebruikersavatar
wost
the travelling cook
Berichten: 1731
Lid geworden op: do 11 sep 2003, 19:02
Postcode: 9220
Fiets: Velo-de-Ville
Locatie: biezestraat 80a 9220 Hamme
Contacteer:

#19 Bericht door wost »

Waarom is peter heel boos op optima?
http://www.2wielen.be" onclick="window.open(this.href);return false; , alles voor 2 en meer wielen.

Gast

#20 Bericht door Gast »

Voor een volledige uitleg zie Topic "Brascchaat Moorslede Brasschaat" in "Verslagen", wost

Frank II
Kopman
Berichten: 658
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 7:53
Postcode: 2160
Fiets: Challenge Fujin
Locatie: Wommelgem
Contacteer:

#21 Bericht door Frank II »

Ligfietsers schieten blijkbaar overal als paddestoelen uit de grond.
Gisteren 2 gezien in Wommelgem in de richting van het rond punt van Wommelgem ( man en vrouw) op 2 Hurricanes , waarvan 1 paarse.
Deze heb ik ook al een paar keer 's avonds opgemerkt aan de brug van de autosnelweg over de Ruggeveldlaan in Deurne.
Vandaag 1 vanmorgen op de brug over het kanaal in Oelegem op een 26-20.

Gebruikersavatar
Brechtix
dokter
Berichten: 1329
Lid geworden op: vr 12 sep 2003, 12:05
Postcode: 9000
Fiets: EWAW, RAW, Milan,
Locatie: B-9000 Gent
Velomobiel: eWAW
Contacteer:

#22 Bericht door Brechtix »

Nog gespot: witte mango en Alligt Alleweder langs het Netekanaal zaterdagvoormiddag, in het oecumenisch gezelschap van een aantal bukfietsers.

Wie waren dat?
“I have a simple measure right now for people – are you working on something that can change the world – yes or no."

Larry Page

Ward De Meyer
catering
Berichten: 1661
Lid geworden op: za 08 nov 2003, 11:12
Postcode: 2930
Fiets: Stinger
Locatie: Brasschaat
Contacteer:

#23 Bericht door Ward De Meyer »

Swa Fleerackers met diens vrouw... (waren ook op het ligfietstreffen)

Gebruikersavatar
Johan Clerx
General Manager
Berichten: 3123
Lid geworden op: di 01 mar 2005, 11:05
Postcode: 3690
Fiets: Quest 300
Locatie: Zutendaal
Contacteer:

#24 Bericht door Johan Clerx »

Gespot in Maasmechelen op zaterdag 18 juni omstreeks 18u30 (terhoogte van benzinestation op de jozefsmeetslaan:

Oranje tweewieler (20/26) met onderstuur. (Merk weet ik niet want mijn kennis van 2wielers is een beetje beperkt).

Iemand enig idee wie dit zou kunnen zijn want ik leer graag zoveel mogelijk liggers uit mijn buurt kennen. 8)

rik
General Manager
Berichten: 3186
Lid geworden op: za 26 mar 2005, 21:47
Postcode: 3630
Fiets: Df 269
Locatie: Maasmechelen
Contacteer:

#25 Bericht door rik »

Ik kan niet zeggen dat ik in Maasmechelen al veel liggers heb gezien en ik ben nochtans van daar. Zelf heb ik een (gele) optima rider waar ik inmiddels toch zo'n goeie 1500 km mee heb gereden, maar wel voornamelijk naar mijn werk in Maaseik.

Gebruikersavatar
GeertJ
Site Admin
Berichten: 1295
Lid geworden op: ma 08 sep 2003, 22:25
Postcode: 9031
Fiets: Challenge Taifun
Locatie: Drongen
Contacteer:

#26 Bericht door GeertJ »

Gespot vandaag rond 11 uur, ligfietser langs het kanaal gent brugge oostende. persoon in kwestie kwam van deinze af, ik moest afslaan naar brugge toe, heb hem dus niet gekruist maar kheb wle mijn hand es omhoog stoken en hij/zij ook. Iemand van hier? reed met een fluogele helm ofzo op...
Groeten
Geert
Challenge Taifun

Frank II
Kopman
Berichten: 658
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 7:53
Postcode: 2160
Fiets: Challenge Fujin
Locatie: Wommelgem
Contacteer:

#27 Bericht door Frank II »

Gespot door een 12 tal ligfietsers aan de taverne het Fornuis in Mariekerke.:1 ligfietser op een blauwe 20/20. Reageerde niet op het enthousiaste geroep van medeliggers. Dacht waarschijnlijk : die hebben er ook nog nooit ene gezien!

Gebruikersavatar
Duckjibepete
dokter
Berichten: 1428
Lid geworden op: di 12 okt 2004, 19:26
Contacteer:

#28 Bericht door Duckjibepete »

die 100 hurricanes die Manu vorig jaar verkocht heeft worden dan toch stillekesaan gezien op onze belgische wegen! We vroegen ons al af waar al die verkochte fietsen gebleven :lol:
ride to live, live to ride

mario bros
Supporter
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 19 jun 2005, 15:14
Fiets: huri
Locatie: St-joris(beernem)
Contacteer:

mario bros

#29 Bericht door mario bros »

Hallo geert
het was mij da je daar gezien hebt.Ik ben nog maar een goeie maand aan het liggen en sinds vanmiddag pas geregistreed.
Het was een fluo koerstrui van de wielertoeristen waar ik tot vorig mee rond toerde.Dus als je het fluo ding op een blauwe hurri tegenkomt dan ben ik het
vele groetjes :lol:

Gebruikersavatar
GeertJ
Site Admin
Berichten: 1295
Lid geworden op: ma 08 sep 2003, 22:25
Postcode: 9031
Fiets: Challenge Taifun
Locatie: Drongen
Contacteer:

#30 Bericht door GeertJ »

hehe, das tof :)
ben je daar dan ook afgeslaan? ik heb nog ff wat trager gereden, maar ben dan weer door gereden omdat ik gelijk niemand zag afkomen.
Tochtje ging anders wel zeer goed vanmiddag, wel net een tikkeltje te warm mss ( tis ook nooit goed eh :wink: ) Naar oostende gereden en het was zalig :D, daarna nog eens de zee ingedoken, en naart schoon volk opt strand gekeken :wink: :P :twisted: wat moet nen mens nog meer hebben eh
Groeten
Geert
Challenge Taifun

Plaats reactie