Paul

Meer informatie en foto's van onze leden
Plaats reactie
Bericht
Auteur
paulheyndrickx
dokter
Postcode: 9270
Fiets: Ice Sprint 26"+ Ice VTX
Contacteer:

Paul

#1 Bericht door paulheyndrickx » wo 14 sep 2005, 10:51

Vreemd dat er zoveel liggers uit de omgeving van Gent op het forum zitten maar dat ik er zo weinig zie op de openbare weg.
Ik lig op de fiets sinds 2000, toen nog in Wetteren. Nu woon ik in Laarne waar mijn liggers - Sparta Piraeus en Optima Cheetah (de oude versie) - tot de plaatselijke curiosa behoren. Pendel een paar keer per week naar Sint-Amandsberg en in het weekend laat ik me wel eens gaan op de scheldedijken. Ben dus zowel een functionele fietser (Piraeus of met vouwfiets op de trein) als een pretfietser (Cheetah en ScottUSA ATB).

Na af en toe het forum bezocht te hebben meld ik met toch aan. Ik apprecieer het los-vaste verband en de afwezigheid van elitair gedoe.

de groeten

Duckjibepete
dokter
Contacteer:

#2 Bericht door Duckjibepete » wo 14 sep 2005, 21:18

Je bent zeker niet de enige die zich al eens uitleeft al liggend op de scheldedijken. Hans (WAW en stinger) toert daar ook rond, en ik durf me ook wel eens in de bochtje gooien aldaar.
Het leuke aan dit forum is dat de meeste forumgebruikers elkaar ook persoonlijk kennen.
Als je wil kan je je e-mail adres aan Wouter Delanote, Greet Vanderveken of mij mailen, dan voegen we je toe aan de mailinglijst en wordt je via persoonlijke mail op de hoogte gehouden van last-minute toertochtjes of andere interesante dingen. Hoef je niet steeds het forum te raadplegen.
ride to live, live to ride

Gast

#3 Bericht door Gast » do 15 sep 2005, 9:02

Ik woon ook aan de Scheldedijken maar ik rijd er zelden tot nooit langs. Ik verkies de bergen, waar ik dan met moeite boven geraak. Soms met een mens zichzelf overtuigen van het tegendeel.

Plaats reactie