onderstaande prijzen gelden vanaf een minimum totaal aantal broeken van 20st en totaal aan shirts van 20st
30€ voor korte mouwen
40€ voor lange mouwen thermo-actieve met lange rits
beide truien zijn mét zakken op voorkant
30€ voor korte broek
45€ voor lange broek winter
broeken zijn zowel mét als zonder bretellen te verkrijgen, prijs is dezelfde
12€ Buff
Niet-sportievakleden, krijgen geen korting, wat op een meerprijs van gemiddeld 10 euro per onderdeel terecht komt
indien u zich echter wil inschrijven kan dit door een mailtje naar maarten@limburgseliggers.be te sturen met onderwerp 'sportievak'. hij zal dan het nodige met u regelen. kost amper 7 euro pet kalenderjaar. VWB-leden die dat kunnen aantonen, sturen best een pb met lidnr en naam naar mijzelf (spruitje)
naast deze kledij bieden we vanuit Gentse Liggers ook een buff aan tegen 12 euro
het patroon vind je in afbeelding in bijlage
Bestellen doe je op w.o.liggers-at-gmail.com
gewenste kledingstuk, aantal stuks en maat doorgeven
Bestellen kan je tot en met 31 januari
de maten gaan van 1 tem 12, om te passen kan je het beste afspreken met andere liggers die al gelijkaardige kledij hebben om te vergelijken, ik kan evt een passet regelen, kan ik maximum week over beschikken. wel onder voorwaarde dat jullie dan effectief komen passen.

De truitjes zullen ongeveer overeenkomen met de maten van bioracer. Onze broeken vallen iets kleiner uit, en daarom kan je best hiervoor een maatje groter nemen.
Ik weet niet vanwaar iedereen afkomstig is, maar de Peakperformance store in Brugge heeft kledij van ons:zij hebben kledij met peakperformance ontwerp bij ons laten maken. Misschien dat sommigen daar kunnen passen als dat dichterbij is?