Fluojas in donkere dagen...

Bericht
Auteur
spruitje
General Manager
Leeftijd: 41
Postcode: 9320
Contacteer:

Fluojas in donkere dagen...

#1 Berichtdoor spruitje » do 02 nov 2017, 23:07

Ronnius heeft me eigenlijk ongewild op het idee gebracht... Tijdens de laatste nocturne had hij zijn fluojas aan. Onder invloed van licht gaat die jas als het ware ook oplichten.

Ik ging eens te rade bij de zaak van Rik Conings. Hij kan iets gelijkaardigs leveren voor prijs ergens van 47€. Of 51€ als we er een kleine bedrukking zoals bvb logo op voorkant plaatsen.

Ik wil er alvast ene bestellen. Maar wilde eerst toch even polsen bij het gros. Kan jullie zo een jas boeien met een logootje van ligfietsers. Of liever zonder logo?

https://www.falk-ross.eu/nl/Merken/Spir ... directed=1
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be

rik
General Manager
Leeftijd: 55
Postcode: 3630
Contacteer:

Re: Fluojas in donkere dagen...

#2 Berichtdoor rik » vr 03 nov 2017, 9:13

Even een kleine toelichting: als je op de link klikt kom je op een site waar alles in het Duits staat. Als je bovenaan kijkt zie je een klein Duits vlaggetje. Als je daarop klikt kan je het omzetten naar Nederlands.
Ice sprint1 26" + Strada 88
http://www.myricreaties.be

Ronnius
General Manager
Leeftijd: 50
Postcode: 9040
Contacteer:

#3 Berichtdoor Ronnius » vr 03 nov 2017, 21:57

Mijn reflecterend jasje is al een tijdje naar de reflecterende jasjes hemel. Reden? De hele jas was gelijmd en de lijm kwam los. Verder bleek het zo fel reflecterend te zijn dat het verblindend kon reageren en een (heel) stuk duurder dan Spruitje hier nu schrijft.

Het jasje hier lees ik dat het grijs reflecterend is en niet wit. Dus misschien ook minder verblindend en gewoon zeer goed zichtbaar (wat ik beter zou vinden). En ipv de stukken aan elkaar gelijmd zou het genaaid zijn, wat wellicht ook beter is.

Voor deze prijs wil ik wel meedoen in een gezamenlijke inkoop.

Verder zie ik hier in Gent meer en meer mensen rondfietsen (deze zoals voor Deliveroo) met fel reflecterende jasjes. Soms bijna geheel, soms voor de helft. Heb onlangs eens bijna iemand gevraagd waar ze de jas gehaald had. Maar het werd groen en ze reed door (en ze was aan het werk: Deliveroo, wilde ze dus ook niet vertragen)
--> liggend fietsen <--

Rijden met een Orca is een gele Karwij

spruitje
General Manager
Contacteer:

#4 Berichtdoor spruitje » vr 03 nov 2017, 22:25

Prijs geüpdate
Wens je in te schrijven voor de nieuwsbrief? Hebt u suggesties of vragen? , .... info@ligfietsers.be

spruitje
General Manager
Contacteer:

#5 Berichtdoor spruitje » ma 13 nov 2017, 20:18

Momenteel zijn er vier jasjes besteld. Voor de rest was er weinig of geen interesse.
Hebben gekozen er geen bedrukking op te zetten en zelfde prijs te rekenen als Rik. Verzendingskosten komen ten laste van koper of het wordt via via bezorgt.

Later bestellingen kunnen nog steeds zij het dan wel rechtstreeks zonder onze tussenkomst.

Terug naar “Andere”