3wieler frame gezocht

Plaats reactie
Bericht
Auteur
fcapri
chauffeur
Postcode: 8790
Fiets: FAW27
Contacteer:

3wieler frame gezocht

#1 Bericht door fcapri » ma 04 nov 2019, 13:42

ik zoek dus een 3wieler frame of onvolledige METAAL velomobiel.

ik ben nu bezig met het bouwen van een ligfiets met generator aan pedalen en achterwiel motor. ik kan helaas niet proefrijden op straat en om mijn huidige alleweder te slopen om iets ' te proberen' is er wat over.
ik zoek dus iets 'bollend' met staal buizen.

eventueel een website waar ik onderdelen van een trike kan bestellen? met name de stuur inrichting dan.
vooral dit deel is me nog niet gelukt om goed te bouwen.
Afbeelding

aangezien ik geen aandrijvingsketting heb, kan de opbouw wel een stuk makkelijker nu

blackarmor
Public Relations
Postcode: 1880
Fiets: quest 404
Contacteer:

Re: 3wieler frame gezocht

#2 Bericht door blackarmor » ma 04 nov 2019, 19:48

foto werkt niet . maar vermoed dat je de kopsectie bedoeld . daar kan ik je mischien wel mee helpen . was zoizo al van plan een lichte cargo trike te maken kwestie die cristalyte motor ergens nuttig voor te gebruiken . is staal en geschikt voor 1 1/8 lagers en trommelremmen genoeg voor u ?
https://www.amazon.fr/photos/share/MrLXSbl3la41l1SvduOWfw7xxUOfVT4bghen8rpBST2
https://www.amazon.fr/photos/share/Rs9I2i6rvOklIYpwAD22A1qJQoV3NxsKnhOmF4RZM1C

fcapri
chauffeur
Postcode: 8790
Fiets: FAW27
Contacteer:

Re: 3wieler frame gezocht

#3 Bericht door fcapri » ma 04 nov 2019, 22:13

gek, de foto komt hier gewoon van het forum.
als ik de url in google plak , zie ik de foto ook gewoon.

dus eens opnieuw
Afbeelding

moest de alleweder simpel om te bouwen zijn, gebruikte ik die. maar moet daarvoor de kettingen weer volledig verwijderen, derailleur eraf, andere achterbrug, electromotor achter het zitje en het koetswerk open zagen voor de ketting, trapsasconstructie vooraan versnijden, generator inbouwen...

als het niet werkt, is de alleweder ook verloren. dus wil op een naked chassis beginnen.
destijds stond een onvolledige alleweder op 2dehands maar kan die niet meer vinden.

ik ben ooit aan een trike begonnen, maar dit project is ondertussen verloren gegaan.
Afbeelding
kan wel weer iets in elkaar lassen, ligt hier nog staal genoeg. maar evengoed kan iemand hier nog een frame hebben liggen van een trike die werd gesloopt voor onderdelen

Plaats reactie